Kan vreemdgaan je relatie goed doen? Ja!

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Kan vreemdgaan je relatie goed doen? Ja!

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Chris 2 jaren, 12 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Mijn huwelijk heeft een affaire overleeft, maar het was een zeer moeilijke tijd voor mij.
      We waren al jaren getrouwd en ik miste de spanning en goede seks die we in het begin van ons huwelijk hadden.

Ik wilde niet emotioneel betrokken raken bij een andere persoon omdat ik van mijn vrouw hou. Dus werd ik lid van http://www.casualclub.com, een goede casual dating-site. Daar vond ik wat ik nodig had op dat moment. Plezier, sex, hete en nieuwe ervaringen en interessante dames. Mijn vrouw is er nooit achter gekomen want bij casualclub doen ze wat ze zeggen: je privacy is 100% gegarandeerd.

Na enkele maanden van avonturrtjes en goeie sex voelde ik me er gewoon niet goed meer bij en dus stopte ik ermee wat zeker niet gemakkelijk was.
      Ik heb daarna me meer ingespannen om ons huwelijk weer op te laten bloeien door het organiseren van speciale avonden om onze hartstocht weer te laten ontwaken.

Ik ben niet van plan om mijn vrouw te vertellen over de affaires die ik gehad heb. Het zal haar alleen maar pijn doen en ons huwelijk is nu beter dan voorheen en ik wil dat niet kapot maken.

Soms kan een affaire je huwelijk helpen, maar alleen als er geen emotie en liefde bij komt kijken.

#6743 Reactie

Anoniem

wat een egoïst .. hoe kun je iets goed doen door iemand eerst te bedonderen

#6744 Reactie

Anoniem

wat een egoïst .. hoe kun je iets goed doen door iemand eerst te bedonderen

#7691 Reactie

Lhadyesnabera

Thank you sooooo much !!!!I totlaly agree on your opinion , I work on a mac for almost a year now.At first the Mac is quite nice, but as soon you try to do something productive with it (read: creative AND with usable result) then you will be stuck with the Mac (literally), cause as soon you want to compile important project ass(!)ets, it just crashes, hangs, dozes, sleeps, eats, drives, flies . well whatever, it just doesn’t do what it’s supposed to.Hilarious video, keep it up !!!

#7805 Reactie

Marika

He congressman, did you not watch the video? All the proof you need is in it or did you just want to dis on me bauscee my computer is better than yours.

#7819 Reactie

Chris

Wat niet weet, wat niet deert. Als je zo allebei gelukkiger bent is het goed

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              Reageer op: Kan vreemdgaan je relatie goed doen? Ja!
              Mijn informatie: