Jonge man zoekt spanning 2016-05-01T13:10:27+00:00
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
      Post count: 0

Hallo allemaal,

Ik ben Mark, 25 jaar en kom uit Haarlem. Ik ben een sportieve, spontane man met een goed gevoel voor humor. Ik heb een goede baan en ben hoger opgeleid.
      Ik heb momenteel een relatie. Mijn vriendin is een schat, en ik heb zeker niet het gevoel dat ik haar kwijt wil, maar ik mis de spanning in ons seksleven. Ik mis hierin meer dan dat zij mist. Mijn libido ligt een stuk hoger en ik ben meer open-minded, dan dat zij is.

Ik zoek een vrouw van mijn leeftijd, maar mag ook ouder uiteraard, die zich in hetzelfde schuitje bevind als mij en ook opzoek is naar spanning tussen de lakens. Ik sta voor veel open en het lijkt me leuk om iemand te ontmoeten die daar ook zo over denkt! Mocht het klikken dan kunnen we samen ergens afspreken!

Kleine omschrijving nog van mijzelf: 1,85lang, normaal postuur, donker kort haar, grijs groene ogen, altijd verzorgd gekleed, hygiënisch en zeer discreet.

Mocht je je kunnen vinden in hetgeen hiervoor is genoemd, stuur mij dan even een berichtje met meer informatie over jezelf en wellicht een foto naar mvdl.mark@gmail.com

groepjes, Mark

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Jonge man zoekt spanning
    Mijn informatie: