is dit vreemdgaan

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert is dit vreemdgaan

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 4 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik ben een vrouw van 50 jaar en al 23 jaar getrouwd met een leuke gozer en heb 2 kinderen.
      Heb nooit sex gehad met een ander in die 23 jaar en heb ik ook geen behoefte aan.
      8 jaar geleden had ik een borrel met colega’s . Leuke jongens allemaal maar niets om
      mee te hebben en zo ben ik ook niet. Ben monogaam volgens mij maar….
      toen ik naar de auto liep trok een collega me opeens aan mijn arm naar zich toe en begon mij te zoenen( tongzoen) en ik zoende terug …zomaar eigenlijk en had daar ook geen gevoel bij.
      Het is mij zomaar overkomen en na 15 seconden heb ik hem weggeduwd natuurlijk en laten weten dat dit helemaal niet de bedoeling was.
      Heb het nu 8 jaar later aan mijn man verteld…die toch wel verdrietig is daarover.
      Zien jullie dit als vreemdgaan ?
      Nogmaals het is me gewoon overkomen en eigenlijk wilde ik dat niet en had ook niet
      de intentie om dat te doe.
      Dank voor jullie reactie
      Apeters

#6476 Reactie

Anoniem

Vind ik absoluut geen vreemdgaan! Kan jij toch niks aan doen.

#6477 Reactie

Anoniem

Ik kan me goed voorstellen dat je even niet wist wat je overkwam. Op het moment dat je besefte wat er gebeurde heb je het afgebroken. Ik kan me voorstellen dat je man het niet leuk vindt, maar hij kan je absoluut niets verwijten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: is dit vreemdgaan
        Mijn informatie: