in dubio 2016-05-17T00:33:31+00:00
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
      Post count: 1

Waar zal ik beginnen. Wellicht iets over mijzelf en mijn verleden. Ik ben inmiddels 35 en moeder van een heerlijke zoon. Mijn man en ik zijn bijna 19 jaar samen. 2 jaar voordat ik hem leerde kennen, ik was 14, ben ik verkracht en met een mes bewerkt. Lichamelijk was ik redelijk snel hersteld en toen ik 2 jaar later mijn man leerde kennen, ging het geestelijk oom snel beter. Na 5 jaar zijn we gaan samenwonen en 5 jaar daarna kregen we een zoon. Al die tijd had ik nauwelijks last van de traumatische ervaring uit mijn jeugd.

Toen werd onze zoon ziek en een onzekere en zware tijd volgde. Een jaar of 4 later ging het weer beter met hem, maar toen kwam bij mij de klap en raakte depressief. Hierdoor zijn mijn man en ik een tijdje uit elkaar geweest. Na lang vechten ging het weer wat beter en heb ik mij ingeschreven op een datingsite. Dat leverde in het begin niets op. Dit kwam mede door het feit dat ik enorm bang was voor een nieuwe man in mijn leven. Ik had immers maar 1 relatie gehad, was verkracht en had enorme littekens die voornamelijk op mijn “private parts” zaten. Dat maakte me onzeker.

Na wat mannen online gesproken te hebben, kwam er een leuke man voorbij. Iets jonger, maar woonde wel in de buurt. Het klikte enorm goed. Echter in dezelfde periode besloten mijn man en ik onze relatie een 2e kans te geven. Dat ging vrij moeizaam omdat hij me totaal geen ruimte gaf, mocht zelfs niet meer afspreken met vriendinnen. Het contact online werd steeds leuker en toen we op een avond aan het bellen waren, kwam mijn man binnen en hij ging volledig door het lint. Daarop ben ik naar mijn online contact gegaan en eenmaal bij hem thuis kreeg ik die o-zo-nodige knuffel en van het een kwam het ander. Die avond zijn we nog niet met elkaar naar bed gegaan, ik durfde niet. Maar de keer daarna wel en ik heb me nog nooit zo opgewonden gevoeld. Het was geweldig, heerlijk en fantastisch. En vanaf dat moment hebben we gemiddeld eens per week een super avond. Hij laat me genieten zoals ik nog nooit heb genoten.

Maar we weten allebei dat er geen toekomst is voor ons en de relatie met mijn man wordt ook niet echt beter. Ik zit in dubio.

Stacy
        Post count: 0

Hoezo zal er geen toekomst zijn voor jullie?
        Met je man wordt het ook niet beter zeg je zelf dus wat houdt je tegen?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: in dubio
      Mijn informatie: