in de knoop met mezelf,vreemdgaan alweer…

//in de knoop met mezelf,vreemdgaan alweer…
in de knoop met mezelf,vreemdgaan alweer…-001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen in de knoop met mezelf,vreemdgaan alweer…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Hoi Allemaal,

Lang heb ik gezocht naar een site waar ik mijn verhaal kwijt kon. Mijn relatie is prima,de seks is ook prima! Ik kom wat dat betreft niks te kort.Maar er is altijd een diep verlangen om toch weer vreemd te gaan (ik ben een aantal jaren geleden vreemd gegaan) En nu zit ik ontzettend in de knoop met mezelf,ik hou van mijn man echt enorm veel. Ik wil hem echt niet kwijt. Maar door vreemd te gaan ben ik bang dat het wel gaat gebeuren, en die schuld die ik dan voel… ook daar ben ik zo bang voor…

Maaar, het voelt voor mij gewoon vreemd om me maar tot 1 man te beperken, terwijl ik me ook aangetrokken voel tot andere mannen sexueel gezien dan. wat te doen ik weet het niet…

Anoniem
        Post count: 0

ik ben een man heb ook die drang! goed huwelijk maar…..die spanning, avontuur, aandacht, het nieuwe….sinds een tijdje geef ik eraan toe;
        schuldgevoel neemt na paar keer erg af; ik geniet er enorm van….je leeft maar een keer; als je maar niet verliefd wordt; heb beste ervaring met eveneens gebonden dames; mail me gerust voor nadere vragen: stoutin2011@gmail.com

Anoniem
          Post count: 0

Beste Litlith, Met belangstelling heb ik je verhaal gelezen. Ik werk voor Endemol en voor een pilot (dat is een proefaflevering) ben ik op zoek naar mensen die in hun relatie te maken hebben gehad met ontrouw en daarover zouden willen vertellen. Ik vroeg me af of je dat zou willen. Je kunt mij bereiken op 020 8931363 of thysia.huisman@endemol.nl. Groeten, Thysia Huisman

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: in de knoop met mezelf,vreemdgaan alweer…
        Mijn informatie: