Ik vermoed dat hij langs de pot pist

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Ik vermoed dat hij langs de pot pist

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 8 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Beste,

vorige week kwam ik per ongeluk een gewiste e-mail tegen in de account van mijn man waarin een gangbang werd geadverteerd. Toen ben ik natuurlijk verder gaan zoeken en wat vond ik: nog een email waarin hij mailt naar de organisator van een “neuk&beuk-party” met de vraag of er nog plaats was. Ik moest die avond onverwacht weg en dus moest hij thuisblijven bij ons zoontje. De dag erna kwam er een boze mail van die mensen omdat het aantal mannen niet gehaald was. Ook heb ik een account gevonden op een sexdating-site waarin hij zegt gelukkig getrouwd te zijn en dat zo wilde houden maar wat tekort kwam thuis en het dus daar gaat zoeken. Ook een verstuurde SMS “Komt Eva ook vanavond?” naar een GSm-nummer dat van een privé-club blijkt te zijn, op mijn verjaardag nog wel? Ik heb nu op diezelfde website een profiel aangemaakt dat perfect beantwoordt aan zijn wensen. Ik wil gewoon zekerheid want wij hebben een tijd geleden een zeer moeilijke tijd gehad waarin ik me altijd moe voelde en echt geen zin had om er nog eens tegen te gaan. Maar ondertussen heb ik nieuwe lingerie gekocht met alles erop en eraan. Ik heb hem één keer kunnen verleiden maar nu zegt hij elke avond “geen zin, te moe blabla ” Wij zijn vandaag 14 jaar samen en hebben al veel meegemaakt samen (zware ziekte van mijn man tijdens mijn hele zwangerschap, een zelfmoord in zijn familie, moeilijkheden in zijn familie) Ik heb hem altijd gesteund in alles wat hij ooit heeft gedaan. Maar hij neemt alles vanzelfsprekend en toont geen enkele waardering. Als er in een programma over overspel wordt gediscusieerd, neemt hij de kant van de bedrieger. Al mijn alarmbellen rinkelen overal maar ik wil meer weten. Eigenlijk wil ik hem op heterdaad betrappen maar ik ben bang voor de consequenties, ik hou heel veel van hem en van ons leven maar hij weet dat vreemdgaan een zeer delicaat onderwerp is want mijn vorige vriend bedroog mij in 3 jaar maar liefst 7 keer (toen was is 16-19). Ik begrijp gewoon niet dat hij alles wat we hebben op het spel zet vooor een potje sex want ik vind niets over een affaire, wel over sex. Ik voel mij heel onzeker en denk dat het aan mij ligt dat ik gewoon niet opwindend of sexy genoeg ben. Ik wil hem echt niet verliezen maar ik wil alles weten en wel zo snel mogelijk.

#6431 Reactie

Anoniem

Zo dat is een erg verhaal!

Meis, ik denk dat het toch maar eens tijd word om met hem te gaan praten.
        Zeg gewoon eerlijk wat je gevonden heb.
        En vraag wat dat nou is, wat hij mist thuis, wat hij mist aan jou.
        Laat hem uitpraten, en luister goed naar hem.
        Zet ook duidelijk jou standpunt zo van:
        “Schat, ik heb dit en dat gezien, en dat maakt mij erg onzeker over mezelf. Waarom deed je dat? Weetje dat je mij ermee kapot maakt? Want ik wil jou echt niet verliezen, maar ik wil gewoon de waarheid!”

Met dat bereik je veel.
        Ik wens je veel suc6 en sterkte!

#6432 Reactie

Anoniem

Zo dat is een erg verhaal!

Meis, ik denk dat het toch maar eens tijd word om met hem te gaan praten.
          Zeg gewoon eerlijk wat je gevonden heb.
          En vraag wat dat nou is, wat hij mist thuis, wat hij mist aan jou.
          Laat hem uitpraten, en luister goed naar hem.
          Zet ook duidelijk jou standpunt zo van:
          “Schat, ik heb dit en dat gezien, en dat maakt mij erg onzeker over mezelf. Waarom deed je dat? Weetje dat je mij ermee kapot maakt? Want ik wil jou echt niet verliezen, maar ik wil gewoon de waarheid!”

Met dat bereik je veel.
          Ik wens je veel suc6 en sterkte!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Ik vermoed dat hij langs de pot pist
        Mijn informatie: