Home Forums Deel uw ervaringen Ik houd van mijn vriendin maar kan haar niet trouw blijven

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Gast
      Aantal berichten: 844

Waarom wordt er hier alleen gesproken over mannen als vreemdganger??? Er zijn net zoveel vrouwen of nog meer misschien die in hetzelfde schuitje zitten…. ik heb bijna 20 jaar een relatie, maar heb al diverse keren buiten de deur gesnoept. En nee geen spijt. Was niet op zoek, maar kwam gewoon op mijn pad. Monogamie??? Ik als vrouw geloof daar niet in. We eten toch ook niet elke dag dezelfde boterham met kaas????
      En idd, wat niet weet wat niet deert….
      Sorry, ik kan ook niet zonder die spanning….

Anoniem
      Gast

Beste mensen,
        ik lees hier zoveel meningen en ervaringen die ik eens in alle openheid naar voren zou willen brengen. Voor een integere televisiedocumentaire zoek ik stellen die open over ontrouw in hun relatie willen praten. Als je er vanuit gaat dat 25% van de mensen in een relatie vreemdgaat, is het dan niet vreemd dat we het daar dan nooit eens openlijk over hebben? Zonder te oordelen of te beschuldigen. Een gesprek over intimiteit en eerlijkheid, over seks en spanning, over de grenzen van je relatie.
        Wie wil daar eens een goed (vrijblijvend) gesprek over voeren? Ik zie je reactie graag op: love@palmplusproducties.nl.

Anoniem
        Gast

Monogaam? Al twee jaar heb ik een vaste relatie met een (veel) jongere vriendin. Wat ons samengebracht heeft is het gesprek waarin naar voren kwam dat monogamie niet bij ons past. Zij heeft de behoefte om te versieren, versierd te worden en af en toe toe te geven aan haar gevoel om ook bemind te worden door anderen. Ons seksleven ondervindt daar geen hinder van. Ook ik hou er van om te flirten en af en toe met een andere vrouw uit te gaan. Dat betekent niet dat we altijd seks hebben met anderen, maar als we de behoefte voelen kan het wel. We hebben ook intiem contact met ander stel met wie we op vakantie zijn geweest. Daarbij ontstaan geen ingewikkeldheden als mijn vriendin met hun een keer het bed deelt, of wanneer de andere vrouw met mij een plezierige nacht beleeft. Ik ervaar mijn relatie als warm, eerlijk en zeer relaxt. Daarbij realiser ik me dat het geen doorsnee situatie is, maar niet onmogelijk als je zelfverzekerd en ruimdenkend in het leven staat. Greetz – Jacco

Anoniem
          Gast

goed antwoord, ik geloof wel in monogamie maar dan zul je die ene zeldzame partner tegen moeten komen die geeft en vooral ook neemt wat de ander wil. Dat gebeurd dus zelden of nooit. Kijk naar onze oorsprong, onze natuur, het is de natuur ! We leven maar 1 keer, maar mijn god wat kan je spijt hebben achteraf. Spijt omdat je iemand geen pijn wilt doen. Pijn omdat die personen het ontkennen dat het de natuur is. Die personen die dus iets gaan missen in hun leven. Begrijp me niet verkeerd, ik zal de laatste zijn die vreemdgaan aanmoedigt maar vreemdgaan is geen vreemd iets. Het taboe op vreemdgaan is te groot, we zijn allemaal mensen. Alle gevoelens die wringen worden geaccepteerd, behalve lust. WAAROM !?

Anoniem
            Gast

Nou hier een vrouw die precies hetzelfde heeft als vreemdganger. En ja ik blijf maar vreemdgaan!
              Kan er niks aan doen maar die spanning, het nieuwe, die aandacht HEERLIJK!!
              Dus nee niet alleen mannen die vreemdgaan hoor.
              En ja mijn vriend verdient dit niet maar op één of andere manier gebeurd het me toch. En ja doe er ook weinig aan om het tegen te houden.
              I’m guilty as hell!!

Anoniem
              Gast

Mannen die beweren dat ze ‘gevangen zitten’ in monogamie zijn echt niet wijs, die moeten ook gewoon gaan voor een open relatie maar scheer niet iedereen over een kant. Ik denk dat het per persoon verschillend is. Ik ben vrij conservatief en geloof in trouw. Een relatie waarin je dingen mist is geen goede relatie, vooral niet als je dan ook nog besluit er een leugen in te bouwen. Zoals je zegt verdient ze wel beter en ik denk dat je ook je verantwoording moet nemen. Ik zou kapot zijn als iets waar ik in geloof een groot leugen blijkt te zijn, ongeacht dat er misschien goede redenen voor zijn.

Anoniem
                Gast

Vreemdgaan is een egoïsme. Gelukkig kan je daardoor stellen dat er ook heel veel stellen zijn die het niet in hun hoofd halen om zoiets ziekelijks te doen. Misschien is het verlangen er, maar die mensen bespreken dat met elkaar en accepteren dat of niet en verbreken dan netjes de relatie. Tja, kan mensen niet overtuigen. Maar kijk in de spiegel en durf toe te geven dat je verkeerd bezig bent. En als je er geen spijt van hebt, dat je dan misschien een beetje slecht bent.

Anoniem
                  Gast

Ook hier een vrouw die behoefte heeft aan flirten. Ik heb een groter libido dan mijn vriend en wil niet altijd zo mijn best hoeven doen voor seks. Ik houd zieksveel van mijn vriend en wil hem geen pijn doen, maar de drang naar een avontuurtje wordt steeds groter!

Anoniem
                    Gast

Ach mannen en hun ‘wij hebben zulke oerdriften en MOETEN daaraan toegeven’. Schei toch uit, wij vrouwen hebben die ook, alleen zijn wij gewoon volwassener en verstandiger over het algemeen. Plus wij hebben meer respect en houden meer rekening met anderen. Mannen zijn zo hypocriet, wel zeggen dat ze het liefst af en toe met een ander ‘lekker ding’ willen neuken maar zodra hun vriendin ook maar 1 andere man 1 keer aankijkt, draaien ze volledig door en zijn ze stikjaloers. Echt zo van wij mannen mogen alles want zo is onze natuur nou eenmaal maar ondertussen moeten vrouwen zich wel ‘gedragen’. Belachelijk. Mannen, kan ze niet serieus nemen.

Anoniem
                      Gast

Ach mannen en hun ‘wij hebben zulke oerdriften en MOETEN daaraan toegeven’. Schei toch uit, wij vrouwen hebben die ook, alleen zijn wij gewoon volwassener en verstandiger over het algemeen. Plus wij hebben meer respect en houden meer rekening met anderen. Mannen zijn zo hypocriet, wel zeggen dat ze het liefst af en toe met een ander ‘lekker ding’ willen neuken maar zodra hun vriendin ook maar 1 andere man 1 keer aankijkt, draaien ze volledig door en zijn ze stikjaloers. Echt zo van wij mannen mogen alles want zo is onze natuur nou eenmaal maar ondertussen moeten vrouwen zich wel ‘gedragen’. Belachelijk. Mannen, kan ze niet serieus nemen.

Anoniem
                        Gast

jemig wat erg deze berichten. Dat jullie zo iets kunnen flikken tegenover iemand waarvan je zoveel houd :-0. mn mond valt open. Ik veroordeel verder niemand hoor, ieder z’n eigen leven, maar als je weet dat je niet trouw kunt zijn waarop bindt je je dan? Dat is ook geen verplichting hoor evenals een relatie uitmaken. Waarom die je dat niet dan belazer je ook niemand. Helemaal mensen die zelf belazerd zijn zouden moeten weten hoe het voelt, hoe kunt je dat iemand anders dan aandoen?

Vreemdgaan is en blijft een welbewuste keuze en ik voel een gat in mn hart als ik zie hoe erg mensen elkaar kunnen bedonderen. Heb dan het lef om het eerst uit te maken of om je gewoon helemaal niet te binden.

Anoniem
                          Gast
                            [Gast 14-06-2012 14:16:26]:
                            Nou hier een vrouw die precies hetzelfde heeft als vreemdganger. En ja ik blijf maar vreemdgaan!
                            Kan er niks aan doen maar die spanning, het nieuwe, die aandacht HEERLIJK!!
                            Dus nee niet alleen mannen die vreemdgaan hoor.
                            En ja mijn vriend verdient dit niet maar op één of andere manier gebeurd het me toch. En ja doe er ook weinig aan om het tegen te houden.
                            I’m guilty as hell!!

Lijkt wel of ik mezelf hoor praten!

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          Reageer op: Ik houd van mijn vriendin maar kan haar niet trouw blijven
                          Mijn informatie: