Ik heb een fout gemaakt! -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Ik heb een fout gemaakt!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Hallo,

Ik ben joyce en heb al 4 jaar een relatie. Ik woon in het westland. Vanaf mijn 19e heb ik een fantastische vriend waar ik altijd veel mee kan lachen. Ik zie mezelf de rest van mijn leven goed met hem samen. we horen ook echt bij elkaar.

Nu zit mijn gevoel me al een tijd dwars. Ik heb namelijk altijd vraagtekens gehad bij het feit hoe het zou zijn bij een ander. Ik ben namelijk ontmaagd door mijn huidige vriend.

Aangezien mijn vriend nu voor 8 maanden in afrika zit ben ik een aantal weken geleden in een dronken bui met een bekend iemand mee naar huis gereden. hij bood het aan en ik ben zonder na te denken op in gegaan. Hier ging het fout. Het gevoel dat ik mijn vriend zo lang moest missen, plus het feit dat ik pas 1 iemand gehad heb, heeft mij de grootste fout in mijn leven doen maken: ik heb sex met hem gehad.

Wat ik er nog van weet vond ik het saai, ik voelde me vies en ik had geen gevoelens voor deze persoon. het was geen liefdevolle sexpartij maar een ordinaire neukpartij. Toch werd ik wakker met enorme spijtgevoelens en weet nu niet wat ik moet doen. Ik weet zeker dat ik het nooit meer zou kunnen of willen doen.

Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik ben ten einde raad.

xx Joyce

Anoniem
        Post count: 0

Je hebt helemaal geen fout gemaakt, je had zin in sex en daar heb je wat aan gedaan. Je lijkt wel een echt mens.
        Mensen zijn niet elkaars eigendom en sex heeft niets met houden van te maken. Als je zo’n alleen zit wil je ook wel eens wat.
        Niet van wakker liggen en gewoon doorgaan met leven.

Anoniem

Als je gevoelens daadwerkelijk zo oprecht zijn als dat je schrijft denk ik dat hoe zwaar het ook is, het voor jezelf houden en super gelukkig worden met z’n tweeen! Ik praat vreemdgaan nooit goed maar als je zeker bent van je gevoelens voor je vent ga er dan voor……… PS.. doe dit nooit weer 😉

Anoniem

Soms moet je linksaf slaan om te weten dat rechtsaf de goede richting. Gelukkig mogen wij dat in ons leven ervaren, daar is niets mis mee, maar we moeten wel de consequenties dragen. Nu weet je ook wat een ordinaire neukpartij inhoudt en hoe het is om liefdevol te vrijen. Geen onnuttige ervaring in je leven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          Reageer op: Ik heb een fout gemaakt!
          Mijn informatie: