Ik ga vreemd en voel me niet schuldig

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Ik ga vreemd en voel me niet schuldig

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 4 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Ik ben een jonge vrouw van 22 jaar en heb drie jaar een vaste relatie. Ik houd erg veel van mijn vriend, ik voel me ontzettend prettig bij hem. Ik ben echter al wel een aantal keren vreemd gegaan, en op dit moment spreek ik zo’n 2 keer per maand af met een man waar ik ook seks mee heb. Ik voel me echter totaal niet schuldig over het vreemdgaan, terwijl ik wel echt van mijn vriend hou. De aandacht van andere jongens is gewoon erg verslavend. Ik zou echt niet willen dat mijn vriend erachter komt dat k vreemd ga, want ik wil hem echt niet kwijt. Het lukt me echter niet om te stoppen met vreemdgaan, het lijkt een soort stiekeme verslaving. Plaats hier m’n verhaal omdat ik t toch wel prettig vind om ff van me af te schrijven, verder praat ik er namelijk met niemand over.

#6697 Reactie

Anoniem

ik herken mijn eigen situatie hier een beetje in. Ben jongeman van 27 en ga vreemd. ik ben stapelgek op mijn vriendin maar kan toch niet stoppen met dat ander meisje. De spanning is te verslavend.

#6698 Reactie

Anoniem

Kan bevestigen dat het als een verslaving werkt. Ben vrouw van 32. Een keer gedaan en nu steeds zin om weer en weer af te spreken. Stiekem. Het was de geilste seks ooit. Misschien ook door de spanning en het geheim moeten houden. Spreek ook met niemand erover.

#6700 Reactie

Anoniem

ik sluit me aan bij gast (vrouw 32)… het is gewoon veel geiler en spannender met een vreemde. heerlijk toch en je kunt veel meer van elkaar genieten. en als je een keer echt geile sex wil (32) mail me dan eens … niborr@live.nl

#6699 Reactie

Anoniem

Mijn vrouw en ik zijn 38 jaar getrouwd en 38 jaar ga ik vreemd met mannen. Zij weet dat. Dinsdag nog met mijn fuckbuddie in bed gelegen, heerlijk. Als ik 38 jaar geleden had moeten stoppen met mannen betwijfel ik of onze relatie 38 jaar zou hebben standgehouden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            Reageer op: Ik ga vreemd en voel me niet schuldig
            Mijn informatie: