ik ga vreemd en ben er verslaafd aan

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen ik ga vreemd en ben er verslaafd aan

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  frasier 1 jaar geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

nanda Brunink

Hoi,
      Ik ga met regelmaat vreemd en vind de kick geweldig! Zeker wanneer het om getrouwde mannen gaat, het gevoel dat zij mij willen boven hun eigen vrouw is geweldig, ik zweef dan helemaal. Dat ik daarmee over grenzen ga, ook seksueel ( je moet ze natuurlijk wel wat bieden ) maakt me echt niet uit.
      Mijn heftigste ervaring was de buurman, wat gaaf om dit meegemaakt te hebben, zeker omdat de buurvrouw alle vermoedens had, de kick dat hij dan nog bij mij kwam was echt overweldigend. Het is allemaal uitgekomen, mijn vriend vergeeft het me, mijn kinderen weten van niks. Mijn buurvrouw was des duivels en heeft mij het leven onmogelijk gemaakt, we moesten zelfs verhuizen, waarom begrijpt zij toch niet dat dit soort dingen niet persoonlijk zijn. Ik voelde me er goed bij. Nu hou ik me even rustig maar, als ik straks de leegte weer voel dan weet ik het wel……………….

#22759 Reactie

Bart

He bands,
        Wat super gaaf verhaal.
        Ik ben ook gebonden dus, welliswaar zonder kids.
        Maar na lange tijd samen, en nog steeds gelukkig, heb ik ook de raarste fantasieƫn over vreemdgaan.
        Ik ben echter een man, en ben doorgaans beetje verlegen tegenover vrouwen.
        Dus voor mij valt het niet echt mee.
        Maar als ik jouw zo hoor zijn er dus echt wel vrouwen die open staan voor dit soort dingen.
        Het lijkt mij ook super gaaf en spannend!
        Dus mocht je nog tips hebben voor mij, of suggesties, hou ik me aanbevolen!;-)

barthorens23@gmail.com

#23321 Reactie

Nabda Brunink

Hai Bart,

heb je tips nodig? Het is allemaal niet zo moeilijk, geef de vrouwen het gevoel dat juist jij ze begrijpt, kraak nooit de partneraf maar, zeg zo iets van: wat vervelend voor je kan begrijpen dat het moeilijk voor je is. Geef haar complimenten en geef haar het gevoel dat juist jij diegene bent die haar zo goed begrijpt ( ook al doe je dat niet ) Je zult dan zien dat het echt gaat lukken
          Lfs

#389367 Reactie

Charles

Hoi Nanda,
            Leuk dat je zo eerlijk bent! Ik ben wel nieuwsgierig naar welke grenzen je zo verlegd op vlak van seks… Doe je het om de mannen te plezieren of geniet je er vooral zelf van? Als jongere, single man vind ik het vooral belangrijk dat jij zou genieten, je riskeert er immers heel wat voor en hebt vast minnaars uit te kiezen šŸ˜‰

#389834 Reactie

Willem

Hallo nanda,

Zou je mij willen mailen ?
              Ik wil je wat vragen.

Willemwortel@yahoo.nl

#389889 Reactie

frasier

Dat zijn de Nederlandse vrouwen vis wijven die gaan allemaal vreemd. De mijnen heb ik meteen de deur uitgeschopt en die ging vreemd met een neger.
                Neem een Buitenlandse vrouw net als velen vrienden van mij.

Trouwens begin nooit aan Nederlandse wijven die zijn knetter gek. Ze doen alles om geld tot materie en arm.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              Reageer op: ik ga vreemd en ben er verslaafd aan
              Mijn informatie: