Ik ga vreemd. -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Ik ga vreemd.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Ik weet niet waarom ik de behoefte heb om perse mijn verhaal te willen doen, misschien omdat ik het nergens anders kwijt kan, misschien omdat het zo erg aan me vreet, ik lijk wel verslaafd, verslaafd aan hem..

Om mijn verhaal te beginnen ik ben getrouwd, mijn man is tien jaar ouder we hebben twee kleine kids,en hebben het goed echt heel leuk samen, ook de seks is nog steeds goed.
      Maar de sleur zit er natuurlijk wel in.
      Ik heb voor dat ik trouwde een feest leven gehad, ben model geweest dus veel aandacht van mannen, heb het altijd moeilijk gevonden om me te binden.
      Maar voor mijn huidige man viel ik als een blok.
      Vorig jaar ben ik bij een nieuw bedrijf gestart leuke collega’s, waarvan het er met eentje heel goed klikte zowel ik als hij zochten er niets verder achter, we werkten leuk samen.
      En ook hij is getrouwd en heeft twee kids.
      Stukje bij beetje begon het flirten, van heel onschuldig tot aan het moment dat de spanning zo hoog was opgebouwd dat ik al kriebels kreeg als ik in de auto naar mijn werk stapte.
      En gewoon op een middag terwijl we samen achter één computer aan het werk en overleggen zijn gebeurd het een zoen, een hele heftige zoen.
      Vanaf dat moment what’s appen we, bellen we en zien elkaar wanneer dit kan, de seks is geweldig en we kunnen ook niet van elkaar afblijven.
      We willen beide ons gezin niet kwijt en hebben duidelijke afspraken,we weten dat we fout zitten maar dit is zo intens, het verlangen is zo groot we kunnen het niet meer stoppen.
      Iedere dag denk ik weer ik zet hem uit mijn hoofd, maar het lukt me niet,ik word er langzaam gek van ben hier nooit op uit geweest en het lijkt me gewoon te overkomen.

Ik weet niet wat ik wil met het verhaal hier neer zetten misschien wil ik wel horen hoe fout het is, of juist adviezen waar ik iets mee kan..

Anoniem
        Post count: 0

Hallo,

Met belangstelling heb ik je verhaal gelezen en herken heel veel in wat je schrijft. Als je denkt dat je leven met man en kinderen prima in orde is, is het heel erg schrikken als er in een keer iemand anders op je pad komt. Er zijn twee veelgeplaatste opmerkingen “het kan iedereen overkomen” en “het is maar wat je er vervolgens mee doet”. Nou in jou geval is het duidelijk, je hebt je er helemaal in gestort. Iets wat ik absoluut niet veroordeel aangezien ik hetzelfde heb gedaan.
        Het zal je op dit moment vele fijne momenten opleveren met deze man, het gevoel van verliefdheid is overweldigend. En dat is heerlijk om weer eens te ervaren.
        Maar er zit een enorme keerzijde aan. Ook al maak je nog zulke goede afspraken, meestal lopen dit soort relaties niet goed af. Een dubbelleven leiden geeft een heleboel stress wat moeilijk te verbergen is. En als je echt van je man houdt (wat je doet, neem ik aan) zal het schuldgevoel enorm aan je knagen. Lukt het je om de relatie met je man goed te houden of kijk je al meer naar de negatieve kanten om je verhouding met de ander te rechtvaardigen? En dan het feit dat hij een collega is, het risico is groot dat er iemand achter komt, ook al denk je dat je het allemaal onder controle hebt.
        De vraag is natuurlijk of je kunt benoemen welke gevoelens je voor deze man hebt. Ben je verliefd, zou je met hem verder willen, hij met jou? Als jullie allebei jullie partner niet willen verlaten omdat je het met hen ook heel goed hebt, dan gaat deze verhouding met name om de spanning, het plezier, de goede sex. En dat is iets waar jouw man het nooit van kan winnen. Want jullie hebben een dagelijks leven (sleur) samen met alles wat daar bij hoort, zowel positief als negatief.
        Al je wilt dat het een mooie ervaring blijft, dan moet je er op een goed moment mee stoppen. Uit eigen ervaring weet ik dat iets wat zo bijzonder was, kan eindigen in iets heel vervelends. Ook al ga je vreemd, dat wil niet zeggen dat je een slecht mens bent. Maar helaas wordt er over het algemeen heel zwart/wit over gedacht. Want reken niet op veel begrip uit je omgeving, besef dat je mede verantwoordelijk kan worden voor het kapot maken van een gezin.Of dat het deze man te heet onder z’n voeten wordt en het zich tegen je keert. Uiteindelijk zal hij voor zijn vrouw en kinderen kiezen.
        Dus als je straks niet in de ellende wilt zitten dan zal je er uiteindelijk een punt achter moeten zetten. En dan ook volhouden, cold turkey.
        heel veel sterkte ermee!

Anoniem
          Post count: 0

Wij zitten eigenlijk met hetzelfde probleem. We hebben elkaar onlangs ontmoet en wat begon met een onschuldige flirt, is uitgelopen tot een flinke misstap. We zijn beide nog vrij jong, begin 20, maar hebben een serieuze relatie van bijna 5 en ruim 6 jaar. Ik ben ervan overtuigd dat ik gelukkig oud zal worden met mijn vriend en hij denkt er hetzelfde over. Mijn vriend en ik zijn ontzettende tegenpolen en ik merkte dat we daarom zo een sterke relatie hadden; we vullen elkaar aan en remmen of stimuleren elkaar waar nodig. Met deze man is het echter anders, we lijken ontzettend op elkaar. Mijn relatie met hem voelt erg vertrouwd, het lijkt alsof we elkaar al jaren kennen, maar eigenlijk kennen we elkaar pas een dikke maand. We kunnen goed praten over wat er allemaal emotioneel gebeurd. Verklaren kunnen we het echter niet.

Zoals Nuri ook al aangaf leek het ons wel te overkomen. Het vreemde is dat hoewel we gek zijn op onze relatie we nog heel erg de behoefte hebben om elkaar te zien en spreken. Telkens als we een misstap maakten, zeiden we dat dit nooit meer mocht gebeuren. Toch bleven we elkaar opzoeken en voor we er erg in hadden gingen we wéér een stap verder. Zo is het in een maand tijd uitgelopen op seks. Het is niet duidelijk of dit voort komt uit lust of liefde, het lijkt er ergens tussen in te zitten. Aangezien we nog zo jong zijn, staan we beide open voor onze gevoelen. Alleen wordt geen van ons beide daar veel wijzer van. Een goede relatie op het spel zetten voor een grote onzekerheid, is het laatste wat we willen. We zijn ons ervan bewust dat het het beste is om nu te stoppen zodat het niet escaleert en dat het alles een goede, verwarrende herinnering blijft, maar iets houdt ons tegen. Het voorval houdt ons erg bezig, en we kunnen er alleen met elkaar over praten. Dat maakt het er niet makkelijker op. Het helpt dan niet als je realiseert dat je zo erg op elkaar lijkt en dus ook niet met nieuwe, andere inzichten komt. Vandaar dat we ons verhaal willen delen opzoek naar andere meningen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Ik ga vreemd.
        Mijn informatie: