Ik ga volgende maand vreemd en wel hierom. -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Ik ga volgende maand vreemd en wel hierom.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Ik ben Boris, een man van 47 en 23 jaar getrouwd.
      Ik heb in mijn leven niemand anders gehad dan mijn vrouw. Ik hou van haar in alles wat ze doet op dat ene ding na.
      Zij heeft geen plezier aan seks. Nooit maar dan ook nooit heeft ze zit.
      Jarenlang heb ik dat volgehouden. Ze had last van bloedingen tijdens de seks, dus 5-10 keer per jaar deden we het en ik kon begrijpen, dat het niet leuk was voor haar.

Een paar jaar geleden is ze geopereerd en is de baarmoeder verwijderd. Ik dacht dat ik nu wel seks kon hebben en inderdaad is de pijn weg. Maar ook nu blijkt ze geen zin te hebben nooit niet.

Ik heb haar tientallen voorstellen gedaan. Misschien is orale seks iets en ik vertelde, dat ik ervan zou genieten, dat ze mijn sperma zou doorslikken. Maar ook dat is vies, lang zoenen is raar, rollenspel is raar en eigenlijk alles.
      Je zou denken dat als je iest niet wil, dat je dat ergens anders probeert goed te maken.

Ik doe in ieder geval ALLES wat mijn vrouw zou willen. Ik zou zelf een andere man voor één nacht voor haar zoeken als dat haar wens was.

Ik was op een punt aangekomen, dat ik geen seks voor gewoon aangenomen had.
      Begrijp me goed, dat ik het buiten de seks 100% met haar kan vinden. Samen sporten, vrienden, berg wandelen. Alles is top.
      Maar de seks was klote. Ik merkte dat ik voor mezelf voelde als een bejaarde, die geen wensen meer heeft op seksgebied en maar door gaat op de oude voet totdat de dood het probleem oplost.

Dan totaal onverwacht vertelde een vrouw mij dat ze mij leuk vond en we begonnen te chatten. Ik zie haar maar eens in de 3 maanden maar we chatten iedere avond. Opeens heb ik het idee, dat ik weer leef en op 26 juni heb ik haar gezoend en het was de beste kus ooit. Er was passie, die ik nooit gekend had en voor het eerst merkte ik dat een vrouw ook echt seksueel in mij geïnteresseerd was.

Zij is ook getrouwd en vanuit het chatten begrijp ik, dat de seks met haar man ook waardeloos is. Maar ook zij is verder gelukkig met hem en wil niet weg.

Wij hebben nu afgesproken half september in een hotel en ik weet zeker dat we ‘het’ gaan doen. We missen allemaal de intimiteit en het genot bij onze partners en vinden zo troost bij elkaar. Een paar maanden geleden had ik nooit gedacht, dat ik dit zou doen. Ik was ook zo een persoon die standaard tegen vreemdgaan was ingeprogrammeerd door de maatschappij. Een maatschappij waar het beter geacht wordt ongelukkig te zijn, dan je geluk te zoeken.

Ik ben echt niet een man, die dit zo maar even doet, want ik ben een regelmannetje van het ergste soort. Ik rij nooit door rood, gooi nooit een papiertje op straat en hou me altijd aan de regels.

Hoe het dan kan, dat ik toch vreemd ga is een raadsel, maar het voelt enorm goed. Het geeft me weer kracht en zin in het leven.
      Weggaan wil (en durf) ik ook niet bij mijn vrouw.

Dus een advies aan alle lezers. Veroordeel nooit iemand standaard omdat hij vreemd gaat. Er spelen altijd een hoop factoren. Als jou partner vreemd gaat, dan is er een grote kans dat er iets is waardoor hij/zij ontevreden is.

Bepaalde dingen niet doen in bed, te weinig aandacht geven en gebrek aan ‘iemand die jouw lichaam wil’ was het in mijn geval.
      Had mijn vrouw die aandacht gegeven was ik waarschijnlijk nooit vreemd gegaan, maar nu was er een probleem.

Niet dat ik mijn vrouw de schuld geef. Waarschijnlijk kan zij mij niet (meer) geven wat ik nodig heb.

Ik wil niet sterven zonder echte passie ervaren te hebben. Ik had dat het liefst in het huwelijk gedaan, maar dat bleek helaas niet weggelegd voor mij.

Aan al die mensen waarvan de partner is vreemdgegaan raad ik aan eens te kijken of je partner wensen heeft, waaraan je niet wilt voldoen. Want ook bij jou ligt naar mijn mening een deel van de oorzaak.

Anoniem
        Post count: 0

Hoi,

Ik begrijp je helemaal. Ik ben een vrouw en heb hetzelfde meegemaakt. Bij mij liep mijn huwelijk alleen niet helemaal lekker meer. Ik ben uiteindelijk met iemand, die ik al een tijd kende, naar bed gegaan. Dit was zo fijn en zoooooo verslavend! We zijn nu 6 maanden verder, hevig verliefd op elkaar geworden en we zien elkaar niet meer. Hij wil toch voor zijn huwelijk vechten (daar ging het natuurlijk ook niet goed). We hebben allebei het idee “het” te zijn voor elkaar maar kunnen niet bij elkaar zijn. We moeten echt, letterlijk, afkicken. Dit is zo ontzettend moeilijk. In een half jaar tijd voelde ik me intens gelukkig, alsof ik eindelijk weer leefde, naar diep diep ongelukkig, en nu nog. Ik wil eigenlijk niet meer bij mijn man zijn en alleen nog maar bij hem! Het enige wat ik nog wil zeggen, kijk uit dat je niet verliefd wordt! Dat maakt het zo fijn maar oh zo ingewikkeld. Heel veel sterkte.

Anoniem

Kan ik over mee praten ,na een relatie van een jaar omdat ze het bij haar man niet goed heeft ze me laten barsten omdat ze zelf niet wist wat ze wou.Nu spreek ik haar van de ene dag op de andere helemaal niet meer en alles gaat helemaal fout.Dus pas op wat je doet .Ben nu diep ongelukkig omdat me liefde van me leven weg is .Ze ging toch maar niet scheiden.

Anoniem

Dit is Boris, de schrijver van dit artikel.
            Maandag (24 sept) is het zover en tot nu toe ben ik nog niet van gedachten veranderd. Ik voel me een beetje zenuwachtig want voor mij is het de tweede vrouw waarmee ik het bed deel. Ik wwet dat het niet juist is maar ik moet het gewoon doen. Ik wil die passie ervaren en dan is er maar één manier. Ik meld me na maandag weer.

Anoniem

Dit is Boris, de schrijver van dit artikel.
              Vandaag is het dan uiteindelijk gebeurd. Ik ben naar bed geweest met iemand anders en ik kan enkel zeggen, dat het prachtig was. De passie, die ik alle 20 jaar in mijn huwelijk gemist heb, heb ik vandaag beleefd. Heerlijk om de liefde te bedrijven met iemand, die daar net zoveel plezier in heeft als ik. Net als ik is zij getrouwd en ook zij miste de passie met haar man.
              Hoewel ik me helemaal bewust ben, dat het misschien niet goed is geweest, heb ik helemaal (nog) geen schuldgevoelens. Ik had dat ook niet verwacht. De situatie met mijn vrouw gaf me zo een ongelukkig gevoel op seksgebied, dat ik dat ook niet verwacht had. Zij lijkt alle interesse in seks kwijt en ik weet niet waarom en erover praten heb ik ook al heel vaak geprobeerd.
              Hoe gek het ook mag klinken hou ik nog steeds heel erg van haar en is het een geweldig mens.
              Maar de seks in dermate slecht, dat ik er ongelukkig van geworden was.
              Misschien geeft deze ervaring weer de kracht om haar de aandacht te geven die ze verdient, want aan een ongelukkige man heeft ze ook niets.
              Aan iedereen, die vreemdgaan zonder meer afkeur wil ik zeggen, dat de wereld misschien niet zo heel zwart-wit is. Misschien heeft vreemdgaan ook een echte functie in een huwelijk.

Anoniem

je hebt er goed aan gedaan !

Anoniem

In ben n getrouwde vrouw 33 en heb n getrouwde man leren kennen…
                  We hebben 1 x in alle haast afgesproken… Ik was zoooo zenuwachtig…
                  We hebben heerlijk gezoend.. Mijn hart ging tekeer t was mijn eerste
                  Zoen met andere man na 12 jaar samen met mijn huidige partner…
                  We hebben volgende week afgesproken een hele dag hij wil met me naar bed…
                  Ik verlang ook naar hem…
                  Maar weet niet of k t durf….
                  Over de kus voel ik me niet schuldig….

Anoniem
                    [Gast 05-12-2012 16:18:54]:
                    In ben n getrouwde vrouw 33 en heb n getrouwde man leren kennen…
                    We hebben 1 x in alle haast afgesproken… Ik was zoooo zenuwachtig…
                    We hebben heerlijk gezoend.. Mijn hart ging tekeer t was mijn eerste
                    Zoen met andere man na 12 jaar samen met mijn huidige partner…
                    We hebben volgende week afgesproken een hele dag hij wil met me naar bed…
                    Ik verlang ook naar hem…
                    Maar weet niet of k t durf….
                    Over de kus voel ik me niet schuldig….

Iedere situatie is natuurlijk anders, maar ik kan je alleen mijn eigen ervaring vertellen toen ik eindelijk na een lang moeilijk huwelijk vreemd ging: Ik voelde mij helemaal niet schuldig zoals ik verwacht had. Het voelde gewoon goed en er ging een enorme stroom van energie door me heen. Het was voor mij een keuze voor het leven en je leeft maar een keer. Als je je over de kus niet schuldig voelt, dan zul je je waarschijnlijk ook niet schuldig voelen, als je met hem naar bed gaat, want eigenlijk is zoenen nog intiemer.

Anoniem

Hallo

Ik vond het eigenlijk ook heel raar dat ik mij helemaal niet schuldig voelde. Vooral meer dan erna.
                      Ik denk dat je het moet doen, maar wel voorzichtig zodat het geheim blijft en vooral veilig.

Boris

Anoniem

Boris, jou verhaal is mijn verhaal, met mijn vrouw heb ik ongeveer 3X in een jaar troosteloze sex. Ik heb een vriendin (ook gehuwd) waar ik per maand 2X mee date, dit doen we al vijf jaar en we voelen ons er goed bij.
                        En ja iedereen veroordeeld dit gedrag, pas wanneer je zelf in de situatie zit kan je weten waar je over spreekt.
                        Mijn vrouw zal ik niet verlaten, maar tekort aan sex en intimiteit wil ik ook niet.

Anoniem

Heb dit gelezen. Het bevestigd mijn plan om vreemd te gaan. Ik heb zin in passie en lust, al is het maar voor een keer. Je leven kan zo snel om zijn. Waarom niet doen waar je naar verlangt! 15 jaar samen en 8 jaar getrouwd. Seks is zonder passie. Hij heeft geen zin en experimenten. Hoeft allemaal niet. Zelfs lingerie kan hem niet bekoren. We hebben 1-2 keer per week seks. 15 minuten seks! I want more. Heb heel heel lang over gedaan om het besluit te nemen om eens een keer vreemd te gaan. Maar nu wil ik het gewoon doen. Gewoon voor mijn eigen!

Ik zie het als een dagje wellness of een dagje vakantie. Niks mis mee 😉

Anoniem

Begrijp heel goed dat sommigen onder ons het buiten de deur zoeken. Zeker als het thuis al wordt aangegeven dat een van beide niet blij is met de gang van zaken. In het geval van Boris ook, zijn vrouw kan toch niet van hem verwachten dat hij zijn behoeften naar sexueel contact maar wegstopt. Zo jammer dat het stiekem moet gaan. Ben nu wel heel benieuwd of Boris het lukt om niet meer gevoelens bij deze vrouw te krijgen. Want daar zit natuurlijk het risico, wat als ze verliefd worden? Dan wordt het een ingewikkelde kwestie.

Anoniem

Sex behoort bij de natuur van het leven en wat je thuis niet hebt zoek je op een ander. Het probleem voor een vrouw die vreemdgaat is dat het minder aanvaard wordt dan voor een man.
                              Bij de vrouw komen er wel makkelijker gevoelens bij kijken en zal het minder sex om de sex zijn.
                              Ik ben reeds meer dan 40 jaar getrouwd en de laatste jaren geen sex meer, per toeval een goede vriend tegengekomen en van het één kwam het ander. Ga ik daarom vreemd? Op dat gebied weinig gewetensbezwaar maar mijn man zou het nooit aanvaarden. Niemand weet van mijn verhouding en dat is het moeilijke van gans de zaak. Soms heb je behoefte om bepaalde zaken aan iemand te kunnen vertellen. Want zulke relatie geeft problemen, en hoe ouder je wordt hoe jaloerser. En iemand die vreemdgaat kan ook terwijl hij vreemd gaat vreemd gaan.
                              Als er mensen zijn die ervaringen willen uitwisselen geen probleem.

Anoniem

Hier ben ik terug (gast van 07-05) Ik heb het dus ook gedaan en het was zalig. We hebben ons een hele dag tijd genomen en ontzettend lekkere seks gehad. Alles kwam van pas wat ik miste en wat ik wou. Daarna had ik ook helemaal geen gewetensbezwaar! In tegendeel. Ik voelde me zo bevrijd en gelukkig. Ook toen ik terug met mijn man in bed lag, vond ik het helemaal niet erg. Zolang het geheim en veilig blijft. Het stiekem doen geeft ook extra spanning

Wel ben ik vreselijk bang, dat het ooit zal uitkomen, want ik wil mijn partner niet kwetsen.

Het was wel precies een goed gedachte om erover te denken als of het een dagje vakantie is. Als ik terug denk aan die dag, is het precies ook alsof dat ik toen, op die moment, iemand anders was. Misschien maakt het dat ook makkelijker voor mij om ermee om te gaan. Ik was gewoon even een vrije vrouw die lekkere, geile en schaamteloze seks heeft met een “vreemde”.

Wat ik nu wel voel is het verlangen om het nog een keer te doen en ik weet niet of dat goed is. Maar dat komt omdat het zo lekker was en omdat ik me zo begeerlijk voelde. Ik heb dus zin om nog eens af te spreken. Hoe gaan jullie ermee om? Hebben jullie het maar een keer gedaan of blijven jullie stiekem afspreken als er kans toe is? En wat zien jullie als een kans? Hoe organiseren jullie het vreemdgaan? Waar en hoe lang? Welke excuus verzinnen jullie?

Bij mij was het in een hotelkamer, overdag, mijn partner op het werk, ver van huis, een hele dag.

Zou fijn zijn als jullie, de ervaringen omtrent organisatie en gevoelens ervoor en ernaar delen en of jullie blijven hunkeren naar meer en nog eens………….

Anoniem

ja het zijn die excuses verzinnen en het organiseren die het moeilijkste zijn. En als je beiden getrouwd ben is dat niet evident om iets te plannen. Als je beiden werkt kan je het langs het werk organiseren, maar als je niet meer werkt is ht moeilijker. Er kunnen altijd onvoorzien omstandigheden zijn en dan loop je het risico dat je ergens staat te wachten en dat je een hotelkamer voor niets hebt gereserveerd.
                                  En wat kun je zoal aanhalen als excuus: gaan shoppen met een vriendin, een kursus volgen om de 14 dagen, naar een vriedin gaan, maar dan moet je die wel in vertrouwen nemen en hoe minder mensen van de affaire weten hoe beter. Ikzelf ben ook op zoek naar geldige excuses, want het is zeer moeilijk om geen argwaan te wekken.
                                  Een ander probleem is de verslaving, want begint als een gewoon avontuur wordt dikwijls ook een emotionele relatie en dat is moeilijk om te combineren met een bestaande relatie. Ik probeer het omdat ik mijn partner niet wil kwetsen maar het is niet makkelijk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                Reageer op: Ik ga volgende maand vreemd en wel hierom.
                                Mijn informatie: