Home Forums Vraag het onze expert Iemand tips/mening etc?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
      Aantal berichten: 0

Beste lezer,

In december 2018 heb ik met een meisje gezoend op een festival (te veel gedronken en kan mij niet herinneren dat ik haar gezoend heb). In juni 2019 is mijn vriendin (op dit moment ex-vriendin) er achter gekomen. Doordat ze in mijn mobiel keek zag ze een whatsapp gesprek. Ik vroeg haar wanneer ik haar had gezoend. 3 dagen later is het contact tussen haar en mij verbroken (ze woont in Dublin).
      Goed, lang verhaal kort; In juni kwam ze er achter, in augustus heeft ze het uit gemaakt. Ze gaf aan het niet aan te kunnen, ze heeft het moeilijk met persoonlijke kwesties en dit was simpelweg even te veel erbij. Nu hebben we nog steeds contact, kijken filmpjes samen en gaan uit eten. Ze geeft aan nu geen relatie te willen, maar geeft ook aan dat ze niet het idee heeft dat er helemaal geen hoop meer is (al vraag ik me af of ze niet al lang een beslissing heeft gemaakt), ze geeft aan dat als we nu weer in een relatie gaan ze het over een maand dan misschien wel weer uit maakt. Ze kan ook niet zeggen of ze het over drie maanden wel weer wilt. Ze twijfelt heel erg en weet het allemaal niet zo goed meer. Nu wil ze wel in therapie om dingen te bespreken, maar ik ben zo ongelofelijk bang dat ze niet meer door wilt.. We zijn 7 jaar samen geweest en hou van haar als geen ander. Ik doe erg mijn best, maar niks lijkt te helpen. Ze vindt mij op dit moment ook niet meer leuk (als in relatie leuk). Ik heb het gevoel het niet aan te kunnen, mijn gevoelens zijn verschrikkelijk. Onmacht, haar willen vastpakken, huilen, smeken, boosheid en radeloosheid. Heeft iemand tips, advies en/of een mening over dit verhaal?

Groet, Jasper

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Iemand tips/mening etc?
    Mijn informatie: