hoe nu verder ?

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen hoe nu verder ?

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Bart 2 jaren geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Anoniem

Hoe moet ik beginnen,
      Mijn partner en ik hebben een lastige relatie achter de rug.
      Heb een hoop geld problemen gehad door mn verleden, waardoor we al vrij lastig gestart zijn,
      Mijn partner heeft me dit altijd een beetje kwalijk genomen, omdat ik gewoon weg niet met geld om kan gaan.
      We hebben samen 2 kinderen 1 van bijna 8 en 3 jaar, na de geboorte van mn dochter kwam ik erachter dat hij al bijna een jaar een ander had.. toen ik erachter kwam heeft hij dit meteen opzij gezet en willen knokken voor onze relatie,
      Ik heb er erg lang over gedaan om hier overheen te komen, maar uiteindelijk is t me wel gelukt.
      Hij claimt dat die het gedaan heeft omwille van mijn geld problemen, en dat dat hem er toegezet heeft om vreemd tegaan

Nu 3 jaar later blijkt hij weer vreemd te gaan, maar dit keer met een goede vriendin van me…
      Voel me zo genaaid…. Voel me van 2 kanten bedrogen,
      Weer zei hij te stoppen met haar en met mij verder te willen en dat ie niet weet waarom hij vreemdgaat.
      We zijn verder gegaan, maar nu een jaar laten heb ik hem meerdere keren met haar betrapt en had hij zelfs een apart toestel gekocht om stiekem contact met haar te blijven houden….
      Nu wil het zo zijn dat ze ook nog eens de buurvrouw is. Wat het er niet makkelijker op maakt.

Weer heeft hij gezegd dat ie mij niet kwijt wil.. en stopt met haar…
      Maar waarom voelt het dan niet zo en voel ik me zo extreem onzeker en gepijnigd…

Laatst tijdens een ruzie nam hij het mij zelfs kwalijk dat hij zn geluk ( haar dus) heeft laten lopen doordat hij voor mij gekozen heeft

Ik kan hem gewoon niet loslaten, maar weet ook dat dit niet langer zo verder kan..
      Heb een nogal beknopte en korte omschrijving gegeven van hoe het loopt en gegaan is  maar anders heb ik nogal wat pagina nodig ben ik bang….

Moest toch even mn ei kwijt, en weet niet of dit een juiste manier is…maar t lucht toch even op….

#21667 Reactie

Robert

Wel probeerd ook eens vreemd te gaan. en wie weet gaat je er niet zo moeilijk op doen
        daer zijn kopples die vremdgaan en nun relatie gaat er beter op

#22760 Reactie

Bart

Tja ook ik ben er met open ogen in getrapt.
          Zelf ben ik ook bij haar gebleven.
          Maar moet zeggen dat ik ook wel eens vreemd wil gaan.
          Om het toch eens te beleven hoe het met een andere vrouw zou zijn.
          Denk dat ik me dan ook beter in haar kan verplaatsen.
          We zullen zien wat er in de toekomst nog gebeurt of waar ik zelf nog eens tegen aan loop.

Sterkte met de situatie.
          Grtjes Bart.
          barthorens23@gmail.com

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: hoe nu verder ?
        Mijn informatie: