Hoe krijg ik hem terug?

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Hoe krijg ik hem terug?

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 2 jaren, 4 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Anoniem

Na anderhalf jaar relatie heeft mijn vriend het uitgemaakt. Om het verhaal kort te houden ; mijn vriend was al maanden aan het zeuren om een trio met een andere meid erbij.
      Uiteindelijk op een avond waarin ik enorm zat was heb ik in bed gelegen met 2 meiden (op dese avond was mijn vriend er niet bij) echter heb ik deze stomme fout gemaakt, denkend met mijn dronken hoofd dat mijn vriend dit super leuk zou vinden. Ik wil hem namelijk alles geven wat zijn hartje begeert. Ondanks dat ik totaal niet op vrouwen val en me dus ook verschrikkelijk voel nadat ik dat heb gedaan. Volgende dag biechtte ik het op bij mijn vriend die op dat moment zeer goed reageerde. Paar dagen later maakte hij het uit.
      Afgelopen weken is er enorm veel gebeurd, mijn voormalige vriend heb ik zowat iedere dag gezien, het bed meerdere malen nog met elkaar gedeeld en gezoend en geknuffeld. Echter zegt hij iedere keer weer hetzelfde, dat hij nog van me houdt en me enorm mist, maar dat hij niet zeker weet of hij me wel terug wilt.
      Wat moet ik doen??

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Hoe krijg ik hem terug?
    Mijn informatie: