het blijft lastig -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen het blijft lastig

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Mijn man en ik zijn 26 jaar samen en hebben 2 fatastische kinderen. Mijn man moet vanuit zijn werk enorm veel reizen. Tuurlijk speelde ik wel eens met de gedachte wat ik zou dan als ik wist dat hij vreemd zou gaan. Jaren ging dit goed totdat 5 jaar geleden ik er achter kwam dat hij inderdaad een affaire had. Ik confronteerde hem met de sms-jes, mails en gemiste oproepen van zijn mobiel. Maar hij loog werkelijk over alles. Zijn functie bij het bedrijf was een hoge en ik kon het gewoon niet maken om verder onderzoek te doen. Uiteindelijk heeft hij bekend. Hij zou voor mij kiezen en die andere Miep vaarwel zeggen. Geluk was wel dat zij in het buitenland woont. Maar helaas bleef het daar niet bij. Zij bleef digitaal contact met hem zoeken en hij beantwoorde haar altijd. Dit heeft 5 jaar geduurd. Vorig jaar was ik het zo zat en hem gedwongen te kiezen tussen haar of mij. Uiteindelijk heeft hij in opdracht van mij haar gemaild en haar laten weten geen contact meer te zoeken. Zij was natuurlijk erg boos en stuurde nog 1 sms en daar is het volgens mij bij gebleven. In ieder geval heb ik niets meer kunnen ontdekken. Want hoe je het went of keert, je blijft controleren. Nu niet meer dagelijks maar wel af en toe. Gister ontdekte ik dat hij via Linkedin in contact is gekomen met een vrouw waar hij weliswaar 30 jaar geleden een relatie mee had. En ja raadt het al, zij is single… Volgens hem is er absoluut niks aan de hand. Maar mij bevalt het niet. En hij wil maar niet naar mij luisteren en houdt al helemaal geen rekening met mijn gevoelens. Daarbij komt ook nog dat hij mij hiervan weer eens niets had verteld. En dat geeft mij het gevoel van ‘geheime agenda’. Ik ben er zo klaar mee. Of zie ik toch spoken?

Anoniem
        Post count: 0

tja lastig; ik ben een man en heb een fijn huwelijk van 30 jaar; ik ga ook vreemd en geniet daar erg van.
        mijn huwelijk is prima maar mis soms spanning, seks en avontuur; mijn vrouw weet van niets (gelukkig);
        wat niet weet wat niet deert…… kan me voorstellen dat je vertrouwen in je man weg is; maar ja….waarom spitten in zijn sms en mail.
        als je dat niet had gedaan was er wellicht niets aan de hand; gun elkaar een beetje en eigen leven en beoordeel je man hoe hij naar jou toe is!
        kom je tekort? dan heb je reden tot klagen…..ach monogamie….ik geloof er niet in

Anoniem
          Post count: 0

Beste Annet,
          Met belangstelling heb ik je verhaal en de reactie daarop gelezen. Ik werk voor Endemol en voor een pilot (dat is een proefaflevering) ben ik op zoek naar mensen die in hun relatie te maken hebben gehad met ontrouw en daarover zouden willen vertellen. Ik vroeg me af of jij dat zou willen. Je kunt mij bereiken op 020 8931363 of thysia.huisman@endemol.nl. Groeten, Thysia Huisman

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: het blijft lastig
        Mijn informatie: