Help! Weet niet wat te doen

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Help! Weet niet wat te doen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 3 jaren, 7 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Hey Iedereen,

2,5 jaar terug ben ik naar cambridge gegaan voor een talencursus. Hier heb ik lopen flikflooien en rollebollen. Uiteindelijk kwam ik deze mooie Braziliaanse tegen. Twee weken voor mijn en haar vertrek hebben we gezoend en sex gehad (haar eerste x). We hadden afgesproken dat het gewoon voor de lol was. Nu na 1,5 jaar relatie is het niet zo gebleken. Het is moeilijk een relatie over zee maar we zien elkaar elke 2-4 maanden en dat gaat goed.

Mijn probleem:
      Op een avond zoals elke, had zij afgesproken met een vriend van haar. Dit speelt zich af rond 2-3 maanden relatie. Ze voelde zich erg eenzaam en alleen, ze miste mij enorm en ik wist niet wanneer ik langs zou kunnen komen. Op doe avond zag die jonge dat en probeerde haar beter te voelen. Hij kuste haar en zij kuste hem terug (met tong voor ong. 5min). 2/3maanden later vertelde ze mij dit. Nu is mijn put dat ik soms niet weet wat ik moet doen, ze spreek nog wel af met hem (niet alleen). Ik weet niet of ik die moet accepteren of dat ik het moet beƫindigen. Soms wil ik daar naartoe en hem gewoon op zn gezicht meppen, maar dat zal niks oplossen.

Gister avond had ze afgesproken met een andere vriend die gast en zijn vriendin (sinds kort). Ze heeft hem verteld hoe ik reageerde. We hebben er 3dagen geleden nog enorme ruzie over gehad en daarom denk ik er nu elke dag aan.

Groetjes,
      Twisted20

#6789 Reactie

Anoniem

Ps. Ze wil heel graag op vakantie in december. Naar cancun. Helemaal top etc. Ze wou ook allemaal vrienden en vriendinnen uitnodigen…. Hij dus ook met zn vriendin.

Hen eerst nee gezegt maar moet ik me daar aan houden?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Help! Weet niet wat te doen
      Mijn informatie: