Graag Wat vrouwelijke hulp

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 4 jaren, 7 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Heyla iedereen!

Ik ben blij dat ik ergens met mijn probleem naartoe kan en hopelijk begrepen wordt.
      Wel ik ben een 24jarige gast en zit al 4 jaar in een relatie. We hebben nu ook een schatig kindje van 6maanden.. We hebben een goede relatie en zien ons kindje doodgraag… Ik zou ze beide niet kunnen missen!!
      maar seks kan ik spijtig genoeg ook niet missen :-p
      Het begon tijdens de zwangerschap, de laatste 4 maanden, dat haar libido naar niks zakte.
      Ze vondt haarzelf niet meer knap en kwam mss daardoor? hoewel ik genoeg zei dat ik dat niet zo zag.. Dikkere borsten, hoe kan je dan klagen als man 🙂
      We hebben dan zolang geen seks gehad + maand na bevalling = 5 maanden.. Daarna is veel veranderd. De druk van baby, verhuizen en de zwangerschapsvetjes wegwerken zodat ze zichzelf trug knap vindt.. Nu alles gebeurd is, hebben we maar 1 a 2 keer in een week seks en spannend kan je het ook niet meer noemen.
      Wat vroeger 6 tot 9 was ofzo, we konden echt niet van elkaar blijven!
      Ik probeer begrip te hebben en veel geduld, maar het drukt op onze relatie…
      Ik heb goede, spannende en vermoeiende seks nodig om mij goed te voelen in mijn vel!

Dus mijn vragen: Is er toevallig en meisje of vrouw die mij advies kan geven over hoe haar duidelijk kan maken dat ze nog even knap is voor of na de bevalling.
      Hierbij heb ik het dus moeilijk, maar heeft er iemand zin in geile hete seks, uren lang; alles wat je hoopte te doen en dan terwijl we nog in elkaar zitten in slaap vallen van vermoeidheid!
      De leeftijd maakt voor mij niet uit, mag van 18 tot 50. Belangrijk is dat het klikt en je hart op de goede plaats zit! We kunnen eerst wat gaan eten en zien dan wel of er dessert komt met héél veel slagroom 😉
      Als je foto wil ofzo man.with.arms@hotmail.co.uk
      alvast thx!

#6591 Reactie

Anoniem

ik denk dat je niets te klagen hebt!!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Graag Wat vrouwelijke hulp
      Mijn informatie: