Gezocht vrouw in omgeving Purmerend voor vreemdgaan

Home Vreemdgaan forum Wil je vreemdgaan? Hier vindt je gelijkgestemden Gezocht vrouw in omgeving Purmerend voor vreemdgaan

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 5 jaren, 1 maand geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Hallo dames,

Ik ben een slanke knappe jongeman (krijg het vaak te horen) van 31 uit Purmerend. Ik heb een relatie waar ik eigenlijk heel gelukkig in ben, alleen ben ik gewoon simpelweg niet geschikt voor monogamie, wat logisch is, want het zit ook niet in onze oer. Ik hou nou eenmaal van vrouwen en ik zie daarom bijna altijd wel iets aantrekkelijks in een vrouw (de echte monsters daar gelaten natuurlijk 🙂 Daarom ben ik op zoek naar een leuke dame die eens in de 1 a 2 maanden zin heeft om vrijblijvende stiekeme en daardoor spannende en lekkere sex te hebben. Ik heb gemerkt dat het zelfs goed kan zijn voor je eigen relatie als die afwisseling erin zit. Zou helemaal mooi zijn als je af en toe van anale sex houdt, want dat mag ik nooit in mijn relatie.

Nou ik hoop van iemand te horen, dan kunnen we email en foto’s uitwisselen en kijken of we hetzelfde willen.

Geile kus

#6500 Reactie

Anoniem

Oh ja aangezien ik geen bericht krijg als hier geantwoord wordt liever reageren op: ***

Edit: e-mailadres op verzoek verwijderd.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Gezocht vrouw in omgeving Purmerend voor vreemdgaan
      Mijn informatie: