Gezocht: deelnemer (anoniem!) interview over vreemdgaan

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Gezocht: deelnemer (anoniem!) interview over vreemdgaan

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 4 jaren, 8 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar iemand die anoniem (!) zijn ervaringen met vreemdgaan wil delen. We zijn op zoek naar een vrouw die vreemdgegaan is of een man wiens vrouw vreemdgegaan is. Het maakt niet uit of jullie uit elkaar zijn of weer verder zijn gegaan zijn met de relatie. Het interview zal per e-mail afgenomen worden. We kunnen je in ieder geval garanderen dat alles wat jij vertelt anoniem zal blijven. Wil je graag je verhaal kwijt? E-mail ons dan op het volgende adres: interviewoverontrouw@hotmail.com.

Wie zijn wij?
      Wij zijn twee psychologiestudenten van de Universiteit Utrecht en doen momenteel onderzoek naar vreemdgaan binnen een relatie. Wij hebben uitgezocht wat voor gedragingen binnen een relatie ervoor kunnen zorgen dat een van de partners vreemd zal gaan. Het doel van het interview is om te zien of of de ‘voorspellers’ van vreemdgaan in jouw verhaal ook voorkomen. Je zou ons heel erg helpen met een opdracht door jouw verhaal te vertellen!

Hoe doe ik mee?
      Stuur een e-mail naar het bovenstaande e-mailadres (interviewoverontrouw@hotmail.com). We zullen je de vragen per e-mail toesturen. Het zal fijn zijn als je in je e-mail vermeldt of jij of je partner is vreemdgegaan, hoe lang jullie relatie op dat moment duurde en of jullie nog bij elkaar zijn.

Nogmaals: Wij zijn heel erg geholpen met jouw persoonlijke verhaal!

#6564 Reactie

Anoniem

Hallo,

Ik zag jullie oproepje en wil wel meewerken. Ik ben een vrouw van 41 en ben 15 jaar samen met mijn man. Ik ben degene die is vreemd gegaan, en verliefd geworden op een ander!

Mijn man en ik zijn nog bij elkaar!

Ik hoor het graag van jullie of ik jullie kan helpen met jullie opdracht.

Met vriendelijke groet,
        F. van der Velden.

#6565 Reactie

Anoniem

Beste mevrouw van der Velden,

Bedankt voor uw interesse! Uw verhaal had heel goed gepast in onze opdracht.
          Helaas hebben we ondertussen al iemand anders gevonden die zijn verhaal met ons wilde delen.
          In verband met tijdsdruk hebben we niet de tijd om een interview bij u af te nemen.
          Nogmaals bedankt voor uw interesse!

Vriendelijke groeten!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Gezocht: deelnemer (anoniem!) interview over vreemdgaan
        Mijn informatie: