Getrouwde man verslaafd aan vreemdgaan

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Getrouwde man verslaafd aan vreemdgaan

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Erik 1 jaar, 9 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Erik

Ik ben een 29jarige sportieve Hollandse man die nu 4 jaar getrouwd is en 8jaar samen. Onze relatie is prima maar wel wat saai. In de afgelopen jaren ben ik altijd respectvol geweest voor me vrouw en krijgt ze alles wat ze wilt. In al die jaren ben ik inmiddels een keer of 40 vreemdgegaan met zon 15 a 20 vrouwen waarvan de meeste ook allemaam bezet of getrouwd waren. Het geeft me een kick om stiekem van elkaar te genieten en de ultieme lust die erbij vrij komt is geweldig. Het is wel altijd veilig gegaan dus thuis gaf t nooit problemen. De meeste benader ik via internat of datingapps of soms word ik gewoon benaderd. Ik neuk nu met 4 vrouwen buiten me eigen vrouw om. De een nog sletteriger dan de ander. Ik vraag za vaak hun trouwring om te houden en de favoriete lingerie van hun man aan te trekken. Meestal zijn de dates buiten of bij haar of in me auto op een afgelegen plek. De meest bizarre dingen komen voorbij waar me kop gaat rollen als me vrouw het weet. Zwangere vrouwen, ordinaire sletten, heerlijk vind ik het. Mijn vrouw heeft nu een nieuwe BH gekocht en een van me sletjes gaat die nu dragen terwijl ik.met der sex heb. Na afloop neem ik m weer mee en leg ik m terug in de la..

Zijn er meer mensen hier met dergelijke ervaringen die ze willen delen?

Groetjes

Erik

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Getrouwde man verslaafd aan vreemdgaan
    Mijn informatie: