Gaat ze vreemd? -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Gaat ze vreemd?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Ik zou graag jullie mening willen over het volgende:

Ik woon sinds 3 jaar samen, mijn vriendin was de 1e 2 jaar behoorlijk jaloers aangelegd, wilde veel controleren en we hadden beide de afspraak om niet afzonderlijk van mekaar te gaan stappen… Wij zagen dansen met een ander bij wijze al als vreemd gaan.
      Ik ben zelf ook wel snel jaloers, maar doordat ik wist hoe sterk zij dit had, zou ik nooit denken dat ze een andere jongen al zou aanraken bij wijze van spreken.

Nu zijn wij sinds vorig jaar getrouwd en is mijn vrouw best veranderd, ze is heel druk met musicals waar ze in mee speelt en ze is veel met haar werk bezig.. Dat jaloerse wat ze eerst had is eigenlijk helemaal weg. Ik hoor haar niet meer zo snel met de vraag wat ik allemaal uit spook en of ik nog meisjes heb ontmoet, etcetera.

Nu hadden wij donderdag nacht afgesproken dat we snachts lekker een filmpje zouden gaan kijken, ze had die avond theater lessen. Rond half 1 belde ik haar en smste waar ze bleef, ik kreeg 15 min later een sms waar in stond dat ze later is, omdat ze met iemand mee moest terug rijden. Ze waren naar het centrum gegaan. Ik belde romd 3 uur nog een keer en appte weer…. Geen gehoor. Om 5 uur scnachts kwam ze thuis. Ze vertelde dat ze alleen naar een cafeetje waren gegaan, ik keek later de fotos van haar mobiel en zag dat ze naar een discotheek was gegaan. Ik vertelde haar dat en ze zei: Ik heb dat niet gezegd omdat ik niet wou dat jij je druk zou maken. Na een “verhoor” van mijn kant kwam ik erachter dat ze ook met andere jongens heeft staan dansen, zij beweert tot de dag van vandaag dat het homos waren.

Ik voel mij heel onzeker en vertrouw haar nu niet meer, wat is jullie menimg? Wat kan ik het beste doen of denk ik te negatief… Help…

Anoniem
        Post count: 0

Beste is haar niet te claimen. Geef haar meer vrijheid en neem die zelf ook. Veel gezonder voor een relatie! Natuurlijk wel met de afspraak niet vreemd te gaan en elkaar te vertrouwen.

Anoniem
          Post count: 0

Mietje

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Gaat ze vreemd?
        Mijn informatie: