Gaat ze nu wel vreemd of niet!

//Gaat ze nu wel vreemd of niet!
Gaat ze nu wel vreemd of niet!-001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Gaat ze nu wel vreemd of niet!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Ik heb het idee dat mijn vriendin een ander ziet maar haar relatie niet direct op het spel wil zetten omdat we samen een dochtertje hebben.

Nu is het zo dat we eerst samen naar een conventie zouden gaan (lekker saampjes) maar uit het niets wou ze tijd voor haarzelf en wou ook niet echt los laten wat ze nu zou gaan doen op die dag.

Het blijkt dat ze de gehele dag met een oude vriend die ze kent samen is geweest.
      Ze zegt zelf dat het haar praatpaal is maar als ik haar berichten nalees zie ik een en al hartjes kusjes en weet ik veel. Een vrouw in relatie hoort dit niet te sturen naar een andere vent die geen affiniteit heeft op mijn gezin of familie.
      Deze gozer is single en staat natuurlijk open voor relaties (Ik weet hoe mannen denken).

Nu heb ik het wel met haar uitgesproken en ze geeft aan dat er niets is en gaat gebeuren en dat het puur voor de gezelligheid is.

Ok, ik geloof haar en probeer over het idee te komen dat ze een ander ziet.

Nu zit ze nog steeds dag en midden in de nacht te appen met hem en vaak voordat we gaan slapen wist ze de gehele gesprekken, dus ze heeft wat te verbergen omdat ze dat nooit doet.
      De dag erop gaat onze wekken op dezelfde tijd maar zij wilde niet douchen omdat ze niet wou fietsen met nat haar ???? ik antwoord dan maak je jou haar toch niet nat…. ze antwoord met een lacht ik ben gewoon moe.. ik antwoord Ik ook maar ik ga aslnog douchen ….. geen antwoord terug en ik ga verder met douchen.

Hoe ik het besef is er zeker iets gaande want ze toont afwijkend gedrag.

iemand ervaringen hiermee of tips want ik vreet mezelf op hier!!

Anoniem
        Post count: 0

Ik ben een 26-jarige vrouw, getrouwd en tevens ontrouw. Eerlijkheidshalve weet ik niet of ik een antwoord zal kunnen bieden op je vraag. Desalniettemin wil ik wel reageren op je berichtje omdat ik de ervaring heb dat heel veel mensen de berichten op dit forum wel lezen, maar niet de tijd of moeite nemen om ook daadwerkelijk te reageren, al is dat wel het nut van een forum …

Ook ik heb het vermoeden dat je partner ontrouw is. Ontrouw kan echter veel betekenen en zij is de enige die je een eerlijk antwoord zal kunnen bieden. Uit ervaring weet ik dat het opbiechten van ontrouw geen evidentie is en eerlijkheidshalve zou ook ik het nooit opbiechten, tenzij het niet anders kan. Ik denk dat voornamelijk praten op een rustige manier een uitweg kan bieden. Misschien wilt je partner je wel verlaten, maar krijgt ze de woorden niet over haar lippen. Ze kan bang zijn om het toe te geven, bang om jou te kwetsen, bang voor de consequenties, bang voor de reacties vanuit haar omgeving of misschien gewoon besluiteloos zijn. Dat is alvast hoe ik mijn situatie ervaar van de andere kant, al heeft mijn partner absoluut geen vermoeden van mijn ontrouw. Misschien kan het helpen om het bovenstaande te benoemen. Misschien moet je ook benoemen dat je haar gedragingen op WhatsApp opmerkt, dat je merkt dat ze gesprekken verwijdert, dat het niet normaal is hartjes en dergelijke te sturen naar een andere man. Wees ook eerlijk over jouw gedachten en gevoelens, zonder daarbij onmiddellijk in de aanval te gaan of haar verwijten te maken. Dat zou haar immers weerhouden te praten.

Vreemdgaan zit veelal veel complexer in elkaar dan een bedrogen partner denkt. Uiteraard is het uiterst normaal dat je gekwetst zou zijn tot in het diepste van je ziel moest het zo zijn.

Ik wens je heel veel succes en sterkte toe en ik hoop dat je haar tot inzicht kan laten komen, maar hou er ook rekening mee dat het voor haar misschien voorbij is, ook al durft ze het niet te benoemen …

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Gaat ze nu wel vreemd of niet!
      Mijn informatie: