Gaat mijn partner vreemd of zie ik spoken

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Gaat mijn partner vreemd of zie ik spoken

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Patrick v 2 jaren, 8 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Patrick v

Hallo allemaal,

Ik weet niet goed hoe te beginnen, maar ik heb een vermoeden dat mijn vrouw vreemd gaat of op het punt staat om dit te doen.

Mijn vrouw en ik hebben een relatie sinds 1996 waarvan we nu reeds 13 jaar zijn getrouwd, we hebben 3 kinderen, een eigen huis, enz.
      Sinds ongeveer 1,5 jaar heeft mijn vrouw een nieuwe baan in de schoonmaak in het ziekenhuis bij ons om de hoek, na 12 jaar werkzaam te zijn geweest bij haar vorige werkgever, ( reorganisatie ).
      Zij heeft werk in de avond uren van 18.00 tot 21.00.
      Sind enige tijd geleden, zijn haar uren aangepast van 18.00 tot 24.00, afhankelijk van het werk, ( vre, ziekenhuis bacterie bestrijding ). Klopt ook met haar salarisstrook. Nu is het zo dat zei regelmatig om 21.00 uur is afgewerkt ipv 24.00 uur, al komt het ook regelmatig voor dat ze pas om 24.00 uur klaar is met werken, alleen is het zo dat ze de laatste tijd als ze op tijd thuis is, vaak veel later naar bed komt dan ik naar bed ga. Soms pas tegen 23.00 uur of later en zie ik dat ze ook vaak laat online is geweest op Facebook. miss niks vreemds aan, tot ik een aantal weken geleden, in de auto zat en haar mobiel afging, ze keek en beantwoorde deze niet, ik zeg waarom neem je niet op, antwoord was ik neem geen nummers op die ik niet ken. Ok√© duidelijk. Maar nu heeft ze sind enige tijd overal haar mobiel bij zich, zelfs als vandaag tijdens het koken, ik zeg waarom moet je tijdens het koken op je mobiel kijken, antwoord, ik moet toch een keer m’n mail checken. Ook afgelopen nacht had ze haar mobiel meegenomen naar de slaapkamer, terwijl deze anders gewoon in haar tas zit, tenminste daar had Ze m voor ik naar bed ging wel ingedaan, en is toen televisie gaan kijken, en ik een half uur later naar bed. Aangezien ik al enige tijd iets vermoed, wilde ik vanmorgen haar mobiel checken, nergens te vinden, dus rond 07.15 even een apje gestuurd, 10 min later gezien, maar geen reactie.
      Pas tegen 08.25. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, overal waar ze gaat heeft ze mobiel bij zich, was eerder nooit zo, ze springt telkens in verdediging als ik vraag of Ze een ander heeft, is na het werk weinig spraakzaam, toont geen iniatief, in bed, was anders ook Niet echt veel maar nu veel minder. Gedraagt zich niet echt vreemd, wel minder spraakzaam, kleed zich ook niet anders, maar heeft wel veel commentaar als ik haar vraag of er iets is.
      Zie ik nu spoken, of is er iets anders aan de hand ???

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Gaat mijn partner vreemd of zie ik spoken
    Mijn informatie: