einde affaire

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen einde affaire

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Stef 1 jaar, 9 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Stef

Ik heb een affaire gehad van 9 maanden lang. Eerst was het allemaal spanning en lust ook al was ons seksleven met onze partners perfect. Was gewoon leuk. Op een gegeven moment gaf hij aan verliefd te zijn op mij. Ik heb het geprobeerd gescheiden te houden, mij niet emotioneel te verbinden met hem maar dat Is niet gelukt. Ik ben ook van hem gaan houden en We hebben het zelfs over samen verder gaan gehad. Maar zijn vrouw was zwanger. Voor de bevalling gaf hij aan dat hij niet wilde stoppen met de affaire, dat Was volgens hem geen optie. Maar nadat zijn kind geboren is, is hij helemaal omgeslagen. Hij wilde stoppen en dat ligt mij erg zwaar. Zijn vrouw is er ondertussen achtergelaten omdat hij vergeten was de appjes over het stoppen te verwijderen. Maar ik zit nu hier met veel vragen en praten wil ie niet. En de keren dat ik wel heb gepraat met hem kreeg ik alleen maar de antwoorden: weet ik niet, wil ik niet, ben bang. Hij weet niet waarvoor die bang is en zegt gelukkig te zijn, maar hoe kan je gelukkig zijn met je vrouw als je verliefd geworden op een ander? Wat Was zijn bedoeling dan met het opbiechten van zijn gevoelens? Of was dat allemaal een leugen. Ik weet het allemaal niet meer en voel me ook behoorlijk leeg en ongelukkig op dit moment. Ik heb geen spijt van deze affaire maar wel dat ik te emotioneel erbij betrokken ben geraakt. Ik koester dan ook de herinneringen die ik heb met hem en hoop dat die gevoelens van hem allemaal echt is geweest. Verder weet ik het gewoon niet……

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: einde affaire
    Mijn informatie: