drang om vreemd te gaan.

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen drang om vreemd te gaan.

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  frasier 1 jaar geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

caro

Hallo lezers,

Vrouw van 25 jaar, een fantastische vriend en een leuke job. We hebben elkaar 5 jaar geleden leren kennen tijdens onze studies, het klikte meteen. Beiden hadden we een relatie. We hebben onze partners onmiddelijk verteld over onze gevoelens en hier zijn we dan. De seks is nog altijd goed en ik verlang nog elke dag naar hem. We kunnen altijd goed praten. Mijn fantasie was om ooit eens een trio te doen en dat hebben we gedaan met zijn beste vriend, we hebben er alle 3 van genoten.

Onze relatie zit goed,maar toch heb ik een drang om vreemd te gaan. Ik weet dat dit tegenstrijdig klinkt maar het is zo. Er is nog niets gebeurt, maar de fantasie is echt wel aanwezig. In mijn job kom ik in contact met veel mensen, ik vraag me dan af hoe het zou zijn om die man te kussen, etc. Ik kan enorm opgewonden worden om alleen al wat te flirten met een andere man. Het idee dat andere mannen me willen doet me zweven.

Ik weet niet goed hoe ik met die gevoelens moet omgaan. Ervaringen zouden me misschien kunnen helpen.

Groetjes

#389822 Reactie

Rudolfo34
      Bijdrager

Hoi Caro,

Ik heb als man hetzelfde gehad. Heb het zonder het te bespreken gedaan en dat heeft een lange nasleep gehad. Mijn vrouw was daar niet blij mee, ze is wel gebleven.

Als ik je hoor over het trio, dan lijkt je man open-minded. Misschien zal hij begrijpen dat je wilt vreemdgaan en het toestaan. Maak er duidelijke afspraken over en houd je daaraan: bijvoorbeeld met wie vooral niet, wanneer doe je dat (in de tijd die jullie niet schaadt), met condoom, als er gevoelens komen dan stoppen, etc.

Misschien moet je het hem ook toestaan. Zou je dat kunnen? Maar misschien wil hij het niet. Dan moet je eerlijk zijn naar hem. Kun je het afhouden of niet?

Is niet gemakkelijk. Doe dit soort dingen vooral vóór je kinderen hebt. Begin er niet aan als je dit nog niet uit je systeem hebt.

Succes ermee.
        Groeten.

#389890 Reactie

frasier

jij bent gewoon een goedkope eerste klas Nederlandse smerige tering vis hoer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: drang om vreemd te gaan.
        Mijn informatie: