Documentaire Monogamie of niet? -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Overige onderwerpen Documentaire Monogamie of niet?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Mijn naam is Soraya en ik ben werkzaam voor Palm Plus Media. Wij zijn momenteel bezig met een 4-delige integere documentaire serie. Een gloednieuw tv-programma voor TLC (Discovery Channel) dat een licht laat schijnen over liefde, seks, relatie’s en alles wat daar tussen zit waarin de volgende thema’s uitgebreid aan bod komen:
      • Monagamie of niet?
      • Mijn Eerste Keer
      • Geheimen
      • Single & Seks

Voor het eerste thema ‘Monogamie of niet?’ zijn wij opzoek naar een stel dat al enige tijd bij elkaar is en de zoektocht naar het wel of niet monogaam zijn/blijven net gestart is. In het programma willen wij deze zoektocht met bijkomende problemen en openbaringen graag in een documentaire vastleggen. Het gaat hier uiteraard niet om met de camera in de slaapkamer te filmen maar om het proces en de stappen die wel of niet moeilijk genomen worden te volgen. Daarnaast zullen wij in het programma (ervarings)deskundigen over dit onderwerp aan het woord laten.

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen dan kom ik graag in contact met jullie.

Je kunt me bereiken via mijn eigen hyves of via soraya.baltacicano@palmplus.com

Groet,

Soraya

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Documentaire Monogamie of niet?
    Mijn informatie: