De partner van een goede vriend(in) gaat vreemd, vertel je het je vriend(in)? -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen De partner van een goede vriend(in) gaat vreemd, vertel je het je vriend(in)?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Stel, dat je erachter komt dat de partner van een goede vriend, of vriendin van je vreemdgaat. Ga je het je vriend(in) vertellen??

Anoniem
        Post count: 0

Hallo,
        Het is voor mij gebeurt , 3 maanden geleden heb ik toevalig via tel gesprek van mijn man( inmiddels 25 jaar samen) achter gekomen dat hij regelmatig hoeren bezoekt ,ik was er kapot van, ik vertrouwde hem helemaal en we hadden het heel goed samen.Hij kwam eerst met veel smoesjes en uiteindelijk heeft alles opgebicht dat hij 10 jaar lang dit doet. Het was vreselijk ,ik ben binnen 2 weken 8 kilo afgevalen en een maagzweer gekregen. Ik slik nu medicijnen om te slapen .Ondanks alles heb ik besloten om hem een kans te geven maar het is pijnlijk ,hij doet zijn best en gaat naar psycholoog en heeft oprecht spijt ,maar ik denk altijd als ik niet toevalig achter gekomen was ……?..
        Het ergste van is dat hij met al onze vrienden samen gingen en ik ben ook heel goed bevriend met de vrouwen en zelfs eentje is mijn beste vriendin,ik weet niet wat ik kan doen? Ik heb al die andere mannen gewaarschuwd dat als het nog door gaat ,ga ik dan vertellen nu ben achter gekomen dat de man van die beste vriendin ondanks alles opnieuw naar de hoeren was geweest en zelfs had mijn man uitgenoodigd .
        Ik walg van dat man en weet niet of ik haar moet vertellen ….?…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: De partner van een goede vriend(in) gaat vreemd, vertel je het je vriend(in)?
      Mijn informatie: