Daten met getrouwde vrouwen … -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Daten met getrouwde vrouwen …

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 229

Ik ben Mat Appel, een vlotte 35-jarige zelfstandige (hetero-seksuele) gigolo. Ik ben lief, knap en kleed me graag modern. Ik ben geen macho en ook niet ruig, wel eerder zacht van aard. Ik ben open van geest. heel veel kan, niets moet. wederzijds respect én begrip staan voorop !

Ik merk dat vrouwen die een man inhuren in twee groepen te verdelen zijn. Ondanks dat het vaak op een combinatie van beiden uitdraait, gaat de eerste groep voor de ongecompliceerde seks. En de tweede groep voor gezelschap, aandacht en het gevoel weer even ‘vrouw’ te zijn. Deze laatste groep moet zich niet af laten schrikken door het feit dat ook het eerste bij mij mogelijk is.

http://laat-je-eens-heerlijk-verwennen.tumblr.com

Anoniem
        Post count: 0

Hoi Mat,

Nu ik je bericht lees ben ik toch wel benieuwd wat je zoal meemaakt. Wordt je ook weleens ‘ingehuurd’ door getrouwde vrouwen? Dus, gaan die vreemd?

Groetjes,
        Hanna

Anoniem
          Post count: 0

Beste Mat,
          Met belangstelling heb ik je verhaal gelezen. Ik werk voor Endemol en voor een pilot (dat is een proefaflevering) ben ik op zoek naar mensen die in hun relatie te maken hebben gehad met ontrouw en daarover zouden willen vertellen. Of zoals jij er als ‘buitenstaander’ mee te maken hebben. Ik vroeg me af of je dat zou willen. Je kunt mij bereiken op 020 8931363 of thysia.huisman@endemol.nl. Groeten, Thysia Huisman

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Daten met getrouwde vrouwen …
        Mijn informatie: