Collega….

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Collega….

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  patrick 6 jaren, 2 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

patrick
    Sleutelbeheerder

Hallo,

Ik heb sinds kort een ding op mijn werk. Namelijk ben chauffeur en bij ons op de planning zit een meisje die heel wat jonger is dan mij maar op een of andere manier zich tot mij aangetrokken voelt. En ik uiteraard ook naar haar toe. En het gekke is zij heeft een relatie(goede) en ik ben getrouwd(ook goed) en toch worden we naar elkaar toe getrokken. We mailen de hele dag door, nu is het weekend en dan mis ik haar gewoon. Maar ik wil mijn gezin niet kwijt maar toch voel ik en zij ook zich sexueel naar elkaar toe getrokken. Nu heb ik met 2 mensen erover gepraat met mijn beste maat en mijn vader. De ene zegt hup gewoon 1 keer ff lekker je weet wel, en mijn pa zei eigenlijk ook geen nee die zei pas op en kijk maar hoe het loopt. Wat moet ik doen? Ben een beetje verdrietig om dat het weekend is dus schrijf niet op mijn best sorry. Lastig is dit zeg voor sommige niet maar voor mij wel mensen,

#6371 Reactie

Anoniem

Ik snap heel goed dat je nieuwe spanning voelt. Iets nieuws en dat is de reden dat je je tot elkaar aan getrokken voelt.

Maar wees een verstandige vent en zet er nu een punt achter nu het nog kan. Doe je familie het verdriet niet aan van een misstap. Wees duidelijk tegen haar dat er echt niet meer is dan collega’s. Hopelijk accepteerd zij dat en stapt ze van de roze wolk af.

Jaren geleden zei ik ook tegen een vriend dat hij in zo’n zelfde situatie haar moest pakken. dat willen ze toch? Maar wij mannen moet verstandiger zijn en niet alleen onze verkeerde kopje volgen. Je hebt geen idee wat voor een schade je er mee aanricht!

#6372 Reactie

Anoniem

Beste Mies,
          Met belangstelling heb ik je verhaal gelezen. Ik kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je met die stuatie aan moet.
          Ik werk voor Endemol en voor een pilot (dat is een proefaflevering) ben ik op zoek naar mensen die in hun relatie te maken hebben gehad met ontrouw en daarover zouden willen vertellen. Ik vroeg me af of jij dat zou willen. Je kunt mij bereiken op 020 8931363 of thysia.huisman@endemol.nl. Groeten, Thysia Huisman

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        Reageer op: Collega….
        Mijn informatie: