Chat contact met jongere jongen ,ik verliefd ,hij afstandelijk 2016-06-21T11:00:36+00:00

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Chat contact met jongere jongen ,ik verliefd ,hij afstandelijk

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
      Post count: 1

Graag zou ik jullie advies horen omdat ik er zelf niet meer uit kom .
      ik ben een vrouw van 37 en heb n lieve man en 2 kindjes ,toch trekt de spanning van ‘t chatten / vreemdgaan me vreselijk aan.
      Nu heb ik 4 maanden geleden n jongen leren kennen van 23 via internet ,hij is jong en ook nog eens bn er .(vragen om problemen i know )
      Via Snapchat hebben we inmiddels de nodige foto’s over en weer gestuurd en we hebben inmiddels al n paar x geprobeerd af te spreken maar hier kwam steeds iets tussen ,1 x van mijn kant en de rest van zijn kant .
      Doordat ik gevoelens hen gekregen kwetst hij me elke x door n afspraak niet door te laten gaan ,erover praten met hem heeft geen zin want hij antwoord dan niet maar stuurt na 2 dagen gewoon weer n foto alsof er niets aan de hand is .
      Ik weet dat hij waarschijnlijk gewoon geen zin in mij heeft anders had ie wel afgesproken maar waarom blijft hij me dan opzoeken . Hij weet overigens niets van mijn verliefdheid voor hem .
      Herkennen jullie je in zoiets of hebben jullie tips ? Ik ben er aardig klaar mee en heb dat van de week ook zo gezegd maar nu mis ik hem vreselijk…..

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    Reageer op: Chat contact met jongere jongen ,ik verliefd ,hij afstandelijk
    Mijn informatie: