Home Forums Deel uw ervaringen bedrogen door mijn partner

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Gast
      Aantal berichten: 844

Beste Wendy

Ik zit in dezelfde situatie. Mijn partner heeft mij 3 jaar lang bedrogen.
      Dit was moeilijke te ontdekken omdat ze dit op haar werk kon doen terwijl de collegas ervan wisten. Dus alles leek in orde want anders deden we altijd alles samen. Heb het uiteindelijk ondekt toen bij telenet haar gsmnr was toegevoegt aan mijn account. Dan zag ik haar sms en bel registratie.
      Soms 400 smsjes per maand naar 1 nummer en toen kreeg ik een trap in mijn gezicht natuurlijk. Heel mijn wereld was ingestort want ik zag haar doodgraag en mijn liefde was puur. Heb nog nooit bedrogen in mijn leven. Achteraf ben ik ook te weten gekomen dat ze dit in haar vorige relatie ook gedaan heeft met diezelfde man, iemand met een gezin en twee kinderen. Kon niet anders dan die vrouw op de hoogte brengen van het ontrouw. Wij hadden ook een zoontje. Ik begrijp echt niet hoe je zoveel schade kan aanrichten. Ik kon niet anders dan de relatie stop zetten want zoiets is geen flirt meer. Nu ga ik door een hel en kan mijn zoontje niet meer elke dag zien en dat is nog het ergste. Ik wens je veel sterkte! Grtjs

Astraatje
      Gast

Hallo allemaal

Ik ben ook bedrogen alleen wil hij mij niks zeggen maar het ergste is dat zijn familie van alles op de hoogte was en dan ook nog tegen me liegen. Zijn zus zegt zelfs ‘ik heb liever dat hij bij haar woont dan bij mij. Het was net of ik een klap in mijn gezicht kreeg. Mijn man zwijgt nog steeds kijkt mij met een blik aan, hoe durf je het te vragen.

Anoniem
        Gast

Een kleine week geleden ben ik erachter gekomen dat mijn man mij bedrogen heeft op een van zijn buitenlandse projecten van werk. Het was met een hoer en zei dat het de eerste keer was, na een lange gesprek zei hij dat hij het ook op zijn vorig project wou en drang had. Toen ik voor het lachen zei mischien ook moest doen met iemand anders om te weten wat er zo goed aan is, zei hij dat het geen slecht idee is.

Wij zijn nu 3jaar getrouwd en hebben een 2jarig dochter. Ik hou ontzettend veel van hem, maar zo een relatie wil ik niet. We hebben net ook een huis gekocht samen en zijn nu aan het renoveren.

Leven loopt niet zoals je denkt of hoopt.
          Nu moet ik nog een job zien te vinden en ondertussen doen alsof alles goed met mij gaat omdat wij nog steeds door de renovatie bij mijn ouders wonen.
          Hopelijk ga ik ooit gelukkig worden.
          En ik wens het zelfde aan iedereen hier toe.

PAULINA
          Gast

50 geleden was ik 17 en 1 jaar getrouwd en heb 1 nacht met zijn broer geslapen. hij betrapte me maar we zijn nog steeds bij elkaar maar iedere 3 maanden komt het weer op, hij kan hetniet vergeten. 20 jaar geleden heefthij een internet affair gehad voor 6 jaar maar dat is erg, hij hen niet met een ander liggen neuken. wat moeten we doen. we hebben 4 zonen en 12 klei kinderen. please ik heb advies nodig voor hem.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          Reageer op: bedrogen door mijn partner
          Mijn informatie: