bedrogen door mijn partner

//bedrogen door mijn partner
bedrogen door mijn partner-001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen bedrogen door mijn partner

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Hallo allemaal,

Ik ga momenteel door een hel. Ik ben er 2,5 week achter gekomen dat mijn vriend een paar maaden iets heeft gehad met een collega. dit alles heeft zichj 1,5 jaar afgespeeld en ikhad toen al mijn vermoedens, maar toen kon ik er niets mee, viel niets te bewijzen. Nu kwam ik er via een smsje achter dat hij contact had en heeft hij alles toegegeven. Hij heefs dus 1,5 jaar geleden zitten klooien en nu had hij af en toe nog wel eens contact met haar, verder niets sexueels zegd hij.
      Ik heb altijd heel hard geroepen dat als hij vreemd zou gaan, dat hij kon vertrekken. Maar nu zit ik in die situatie en dan is het ineens zo moeilijk. Hij woont nu bij zn broer, we hebben dagelijks contact en afgelopen weekend hebben we zelf een leuk weekdn gehad. Maar als hij hier niet is, ga ik kapot van de pijn en van het vertrouwen dat weg is. Hij wil ervoor vechten, maar ik blijf maar het idee hebben dat hij contact met haar blijft houden, ik krijg die gedachte niet uit mn hoofd, ik wordt er gek van. We hadden 10 jaar een goede relatie en ik hou nog heel van hm, maar ik ga kapot, ook als ik eraan denk dat ik voor mezelf zou kiezen en echt uit elkaar zou gaan. Ik eet niet meer, slaap slecht, ga er echt aan onderdoor. Ze zijn gelukkig geen collega’s meer, ze werk al een tijd ergens anders, maar het is zo makkelijk om vreemd te gaan en contact te blijven houden.
      Herkend iemand dit?

Groetjes Wendy

Anoniem
        Post count: 0

Hoi Wendy,
        Ik herkend dit, zo heeft mijn vrouw mij bedrogen en belogen. Ik wil wel graag met je hierover verder praten/schrijven maar niet middels dit publiekstoegankelijk medium zodat we vrijuit kunnen praten zonder steeds in de gaten te moeten houden of je niet te veel persoonlijke informatie prijsgeeft. Want ondanks alles houd ik nog steeds ontzettend veel van haar en wil haar dus niet openlijk ten schanden zetten. Ik lees het wel, sterkte en zorg goed voor jezelf.

Anoniem

Hoi Wendy,

Waardeloos zeg. Vreemdgaan is alsof je je beste maatje een hele harde trap in het gezicht geeft. Heb het zelf ook meegemaakt, maar nu gaat het gelukkig weer goed met me. Iemand die me wel waardeert.

Sterkte

Anoniem

Hoi Wendy,

blijkbaar mag je ook weleens de hand in eigen boezem steken denk ik.Hij loopt niet voor niets over naar een ander… Maar ja wijzen is makkelijker.Al had je vriend wel eerlijk moeten zijn…

Anoniem

Zit in dezelfde situatie. Manlief vond onze relatie saai en besloot de spanning van collega’s op te zoeken (geef ik ook eerlijk toe, was ook zo. Maar sleur kun je samen doorbreken!). Hij heeft met 1 collega bijna een jaar een affaire gehad (terwijl ik hoogzwanger was en tijdens de eerste maanden van ons kindje). Vertrouwde het ook niet, en bleek dus achteraf geen verkeerd voorgevoel te zijn. En telkens maar horen dat ik spoken zag…….Moet dus beter naar mijn intuitie luisteren. Het doet nog steeds ontzettend pijn, nu 3 maanden nadat hij eerlijk toegaf vreemd te gaan. Dat je zo bedrogen kunt worden, bewust en maanden lang. Hij heeft ontzettend spijt en we proberen het weer opnieuw, maar is niet gemakkelijk. Zij is helaas nog niet uit beeld en ik kom haar nog steeds tegen. Hij zegt geen contact meer te hebben. Wil eigenlijk wraak en iedere dag geruststelling. Om verder te kunnen moet je dat wat is gebeurd accepteren (vergeven lijkt me lastig). Wat in ieder geval helpt is er veel met vriendinnen over praten. Kan altijd en lucht op.

Anoniem

ik weet hoe dat aanvoelt. Hetzelfde is mij overkomen. Bij een huwelijk van 38 jaar heeft de overspeler 5 jaar mij bedrogen. En ik, ik wist het niet. Dom nietwaar? Hij zocht spanning. Terwijl ons huwelijk uniek was, dacht ik en velen maar hij dus niet, en nu, ik weet het niet. Ik wil in ieder geval oveleven , ik ben niet de schuldige, ik vind de waarden in het huwelijk heel belangrijk. Ik heb niet de grenzen overtreden. Maar toch voel je pijn, pijn, pijn.

Anoniem

Ik heb nu een relatie van iets meer dan 5jaar in het begin van onze relatie heeft ze mij bedrogen maar beetje bij beetje hebben we het opnieuw geprobeerd en dacht dat alles goed ging ben ik er vannacht opuitgekomen dat ze mij al 6maand bedriegd als dat. Nog niet alles is met mijn vorige vriendin net het zelfde meegemaakt nu ben ik totaal mijn vertrouwen in mezelf kwijt ik verlies efkesd pedalen ik ga eronderdoor het is nog zo vers ik weet niet wat te doen straks ben in weer alleen en zie nu de gele tijd dat beeld voor me ik wens iedereen veel sterkte toe

Anoniem

Beste lezers ik heb vorige week mijn betrapt op overspel het is al de tweede keer toch hebben we besloten om nog eens te proberen nu is mijn vraag aan jullie heb ik er goed aangedaan of is het fout hopelijk krijg ik van jullie mijn antwoord dat ik zoek ik kan u verzekeren dat het niet gemakkelijk is het maakt zo moeilijk omdat ik haar zo graag zie Pff waarom is het zo moeilijk echt waar ze is nu gaan werken en ben de hele tijd ant piekeren wat is ze ant doen heeft ze nog contact stuurt ze sms’en ik ben toch blij dat ik met mijn verhaal hier kwijt kan ik kan er in mijn omgeving niet over spreken
                    met iemand hopelijk krijg ik antw van iemand die ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft dank u

Anoniem

Schijnbaar heb ik onbedoeld overspel gepleegd in het begin van onze kennismakingsfase, want meneer had maar even verzwegen dat hij al verwikkeld was in een LAT relatie. Toen het tussen ons aanraakte en we serieus gingen latten, toen had zei het vlak daarna met hem uitgemaakt, niet wetende dat ik in zijn leven was. Dit ben ik allemaal zeer recent te weten gekomen en vroeg hem of er nog meer lijken in zijn kast lagen. “Neen schatje, dit is alles, ik hoop dat je me kunt vergeven, jij bent alles voor mij, jij bent de ware, met jou wil ik zelfs trouwen, etcetera”.
                      Nou, er was dus niog meer. Want zeer recent heeft hij dus tweemaal “de liefde gedeeld”. Terwijl wij, als we elkaar zagen, een zeer florissant en interessant seksleven hadden. En dat voor een stel vijftigplussers. Niks was te dol, laten we het zo maar stellen. Er wordt z vaak gesteld dat de overspelige dan “iets” mist. Maar de persoon in kwestie heeft in al zijn relateis overspel gepleegd. Ik denk dat hij die spanning erg fijn vindt.

Intussen ben ik van meet af aan belogen en bedrogen en vlak voor de Kerst is het als een fopcadeau in mijn gezicht geëxplodeerd. Wat is er nog waar van wat hj me vertelde??? Wat moet ik nog geloven? Te weten dat ik zelf onbedoeld overspel heb gepleegd omdat de zak (excuseer) mij van meet af aan heeft belogen. Nu weet zij het ook. Zonder dat ik haar had benaderd op een social mediasite, had ik het laatste stukje nooit geweten. En zij niet dat hij haar bedroog toen zij nog een LAT relatie hadden. Het was wel een eye-opener voor ons allemaal.

Trouwens: ZIJ wist dat hij een relatie met mij had en het heeft haar er niet van weerhouden hem geen nee te zeggen.
                      Dus er zit een verschil tussen haar en mij…als ik wist dat hij in een relatie zat, dan zou ik nooit met hem hebben afgesproken!! Zelfs zijn beste vriendin wist niet eens dat hij voor mijn tijd met haat latte. Ook na je vijftigste kun je nog behoorlijk bedrogen worden!

Anoniem
                        Anoniem

Als ik al die reacties lees, bevestigt het mij dat vreemdgaan diepe sporen nalaat bij de bedrogen partner. Hoe zou je je partner nu nog kunnen vertrouwen?
                          Toen ik mijn man nu bijna een jaar geleden betrapte op vreemdgaan, zag ik onze relatie ook niet meer zitten. Omdat hij mij bleef smeken, heb ik hem toch nog een kans gegeven, maar hij draagt sinds die tijd wel een kuisheidsgordel. Want welke garantie heb ik anders dat hij het niet weer doet? Hij vond dat niet leuk, maar ik heb voet bij stuk gehouden.
                          Mijn man is regelmatig voor zijn werk onderweg in Nederland en Belgie, hij verblijft ook vaak in hotels, maar ik hoef mij geen zorgen meer te maken, zolang de sleuteltjes van zijn kuisheidsgordel veilig in mijn bezit zijn.
                          Caroline

Anoniem

Hallo

Ik wil ergens vermelden dat mensen die overspel hebben gepleegd, echt wel spijt kunnen hebben en een kans verdienen. Ik heb het dan niet over relaties die maanden/jaren duren maar over een one night stand. Ik had altijd van mezelf gedacht dat dit me NOOIT zou overkomen, gezien ik altijd mooi langs de lijntjes liep. Mis poes, het is me overkomen. Ik heb het opgebiecht en we zijn uit elkaar gegaan. Wat ik wil vertellen dat ik nu, een jaar later, nog dagelijks eraan denk en immense spijt heb. Spijt dat ik iemand zo’n pijn heb berokkend en heb bedrogen. Ik droom wekelijks van mijn ex en ik lijd eronder. Ergens vind ik het goed dat ik eronder lijd maar ik zou graag het verleden achter me laten en doorgaan…
                            Ik vraag me gewoon af hoelang ik zou moeten boeten…

Ook is het een mes dat aan twee kanten snijdt, door bedrog te plegen zal ikzelf waarschijnlijk nog moeite hebben om vol vertrouwen te hebben. Ik wil maar zeggen, what comes around goes around.

Anoniem

he ik ben christiane
                              en mijn vriend heeft mijn al paar keer bedrogen met een hoer
                              ik weet hoe je voelt

Anoniem

Nou, ik heb het ook meegemaakt. Mijn vriend is vreemdgegaan met iemand die we beide kennen. Ik kwam er een dag nadat ik het had uitgemaakt achter. Het bleek dus dat hij met iemand vreemging die ik ook ken. Hij ontkende het, maar het was heel duidelijk, zij had per ongeluk iets gezegd waar uit bleek dat ze wel iets hadden. Het was ruim een half jaar aan de gang. Zij woonde bij haar moeder, dus kwam zij naar ons huis toe. En toen er problemen waren thuis vroegen ze beide aan mij of ze een tijdje bij ons in huis kon komen, dit was nog voordat ik er achter was gekomen dat ze iets hadden. Ik moest erover nadenken, ik voelde mij er niet goed onder, ik weet nu dat ik altijd mijn intuitie moet vertrouwen. Ik zei ja, maar na een aantal dagen vertelde ik haar dat het toch niet meer door ging omdat het nare gevoel steeds erger werd. En toen werd hij extreem agressief. Maar ja, ik ben nu blij dat ik van hem af ben.
                                Als ik het niet eerder had uitgemaakt, had ik het echt wel gedaan nadat ik achter het vreemdgaan was gekomen.

Anoniem

Op een mooie dag neem ik wraak. Ik weet dat hij stikjaloers is al zal hij altijd ontkennen. Net zoals hij het vreemdgaan blijft ontkennen ondanks alle mooie bewijzen. Wel op een dag zal ik niet ontkennen, maar met een glimlach op mijn gezicht bekennen. Volgens mijn geliefde echtgenoot is chatten en met mensen (lees vrouwen)afspreken normaal. Maar alleen voor hem, niet als ik het zou doen. Alleen ik ga niet tevreden zijn met de eerste de beste (de foto’s die ik vond waren niet echt van een smakelijk type, al wist mijn arme jongen van niets dat die foto’s in zijn bestand te vinden waren). Neen, ik ga stilletjes mijn tijd afwachten totdat de juiste persoon op mijn weg komt. En pas nadat ik de ellendeling een koekje van eigen deeg heb kunnen geven, zal ik vertrekken. Maar niet vooraleer ik zijn ego met de grond gelijk heb gemaakt!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                Reageer op: bedrogen door mijn partner
                                Mijn informatie: