Al langere tijd vreemdgaan met collega

//Al langere tijd vreemdgaan met collega
Al langere tijd vreemdgaan met collega-001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Al langere tijd vreemdgaan met collega

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

Ik heb 8 jaar een realtie. Onze realtie zit ook niet helemaal goed. Get voelt niet meer goed en dr zijn gewoon dingen gebeurt die er voor hebben gezorgd dat we verder uit elkaar zijn gegroeid..
      Niu heb ik sinds anderhalf jaar een ‘sexrelatie’ met een collega die ik al langer ken. Nooit verwacht, maar toch gebeurt! Vaak als mijn vriend werken is, komt hij langs,hebben we sex en gaat hij weer. Klinkt stom, maar dat is gewoon onze afspraak, we hebben daar allebei geen moeite mee!

Nou zit het nu zo, dat hij zijn relatie heeft verbroken.. Hij heeft, net zoals ik, in die tijd ook een relatie gehad en nu uit het niks is het over tussen hun! Nu word het niet door heel de wereld verspreid en ik heb ook niks van hem der over gehoord, aangezien wij de stilzwijgende afspraak hebben gemaakt, dat we niet over onze relatie’s praten, we alleen afspreken om het met de sex leuk te hebben en that’s it.. Voor de rest gew collega’s..
      Maar ja, dan zit ik nu met een dilemma, eerst was het duidelijk, geen gezeik, hij een relatie en ik ook en wij hebben eens in de zoveel tijd seks en dat is t! Maar moet ik t hier met m over hebben? Moet ik hier uberhaupt iets mee? De rede dat hij het wss niet verspreid op het werk dat het over is tussen hem sm z’n vriendin, is omdat zijn vriendin ook bij ons op het werk heeft gewerkt en zij nooit zo happerig zijn geweest op alle verhalen die al gauw de ronde doen..

Maar moet ik het bespreken met hem? Of moet ik het laten en het er niet over hebben en gew verder gaan waar we gebleven zijn!?!

Anoniem
        Post count: 0

ik zou gewoon verder gaan zoals het was. take it from there… en als je gewoon weer een vent wil hebben die in een relatie zit om lekkere sex te hebben, neem je toch gewoon met mij contact op… 🙂 niborr@live.nl … who knows

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      Reageer op: Al langere tijd vreemdgaan met collega
      Mijn informatie: