affaire -001-11-30T00:00:00+00:00
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

hallo,

ik zit met een dilemma.
      ik heb een stel leren kennen, ik laat even tussenwege hoe en wat.., en in eerste instantie kreeg ik leuk contact vooral met de vrouw.
      na een poosje heb ik de man ook beter leren kennen.
      er was een klik en zo kwam er uit voort dat we een bepaalde spanning voelen.
      we zien elkaar dagelijks en uit een gesprek kwam voort dat hij het wel zag zitten.
      hier ben ik op in gegaan, wel met een engel en duivel op mijn schouders..
      ik ben zo fout bezig!! zij werd net een beetje een vriendin..
      nu bedonder ik haar net zo erg als haar vent dat doet.
      k weet dat het slecht is wat ik doe maar ik voel me zo aangetrokken dat ik niet kan stoppen.
      ik ben in de war en weet niet of ik hem leuk vindt of dat de aandacht en spanning mijn hart harder doen kloppen.
      wie heeft er ervaring met zo’n situatie.
      ik wil gewoon weten hoe alles gelopen is. ik zie al voor me dat ze erachter komt. hij de lul, ik de lul en zij het meeste pijn!
      we hebben tot nu toe nog niet echt het bed gedeeld maar het zal geen dagen meer duren!

vertel me aub jullie ervaringen!!
      moet ik genezen worden of maar op zijn beloop laten?
      ik ben echt even in de war!

dank jullie!
      groetjes jolanda.

Anoniem
        Post count: 0

Jolande, ik weet hoe je je voelt. Zelf heb ik mijn man al verschillende malen bedrogen.En ik voel me hier telkens zo misselijk bij achteraf, maar op het moment zelf , wil ik hen gewoon.

Anoniem

Jij bent vrijgezel zo te begrijpen ? Je moet bij je zelf te raden gaan hoeveel die vriendin voor jou betekend, is dat meer als deze vent dan zou ik gelijk stoppen en afstand nemen. Ten 2de zou ik ook eens aan die man vragen wat hij voor je voelt . Als hij nooit meer als sex wilt met je weet je ook wat je op het spel zet. Is het waard voor jezelf om dit te doen ? Sex kan je overal krijgen, mannen genoeg !! Vindt je het leuk en wil je hem echt ondanks dat als die vriendin er ooit achter komt, ga er dan voor maar kijk uit met wat je doet en blijf met jezelf in het reine. Als je wilt praten kunnen we best mailen met elkaar ? Ik zit in een soort gelijke situatie

Anoniem

hoi Jolanda,

Ik weet zo goed wat je bedoelt. Ik heb hetzelfde maar ik ben ook nog getrouwd! Ik voel zo’n heftige sexuele aantrekkings kracht naar een man toe en hij naar mij. We spreken elkaar altijd bij het hocheyveld tijdens de traingen van van onze kinderen. We hebben het ook naar elkaar uitgesproken en whatsappen veel. Die spanning is zo heerlijk en ik voel me fijn en slecht tegelijk!! Wat je ermee moet doen? Ik heb geen idee. Ik wou dat ik het zelf wist. Bij ons duurt het ook niet lang meer voor er iets gaat gebeuren. Het is zo moeilijk . Lust is een vreemd fenomeen en ik wil het zo graag. Mijn hoofd draait overuren!! Er is geen oplossing voor. Ik laat het gewoon gaan, heoe het ook loopt. Als hij sms’t dat hij de hele dag aan mij denkt dan kan ik niet meer helder denken. Je moet denk ik een prioriteit stellen en als dat is dat je haar niet wilt kwetsen moet je hem niet meer zien, niet sms-en. Dat werkt bij mij wel. (totdat ik hem weer tegenkom!!!).
            Veel sterkte ermee.

Anoniem

hallo,

ik heb dankzij jullie berichtjes een keuze gemaakt!!
              ik ga ervoor!!
              als ik ga kijken naar mijn gevoel voor zowel zijn vriendin als hem, wil ik hem gewoon!!!
              er is ondertussen ook al meer gebeurt zeg maar…en elke keer als ik hem zie wil ik hem mee naar mijn kamer nemen om weer zo close te worden!
              hij doet heel veel met me, ook al ben ik eruit dat er geen gevoelens bij zitten vanuit mijn kant.
              dit soe ik alleen maar voor mezelf, en ik geniet ervan. hoe egoistische dit ook klinkt!!

ik voel me weer vrouw!!!

groetjes jolanda

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            Reageer op: affaire
            Mijn informatie: