11 jaar samen en 11 maanden vreemd -001-11-30T00:00:00+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen 11 jaar samen en 11 maanden vreemd

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
      Post count: 230

… is 11 maanden vreemd gegaan met de buurman … . Ons huwelijk was na de geboorte van onze dochter niet helemaal top, maar dit is het laatste wat ik dacht. Hoe iemand zo fucking laag kan gaan, onbegrijpelijk. Ze wil me nog steeds, en kan niet zonder mij…bla…bla..bla… Maar het zit helaas niet in mijn aard om dit soort grappen te vergeven. Wat moet ik later mijn dochter vertellen? Het is dat we een dochter hebben en dat ik een lange tijd met haar te maken zal hebben, anders zou ik niet meer weten wie ze is.

Anoniem
        Post count: 0

Mijn vrouw na 14 jr met een vriend; heb 3 kids. Wij gaan nu uit elkaar om verdere ellende te voorkomen en zij gaat verder met hem ….

Anoniem

A.U.B. Dit bericht verwijderen. Dit is laster. Volledige namen vermelden is niet toegestaan.

Anoniem

Moet kunnen vind ik. Mensen zonder leven gaan zich er weer mee bemoeien.

Anoniem

Bij elke tegenval, moet je denken:
              Welke wijze les kan ik hieruit halen? Blijf positief en vooral niet lang in blijven hangen.
              Probeer door dit soort dingen sterker te worden. Facebook, Napster en vele andere bedrijven zijn opgericht na liefdesbreuk.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            Reageer op: 11 jaar samen en 11 maanden vreemd
            Mijn informatie: