Re:Vreemdgaan: vaarwel gezinnetje

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Vreemdgaan: vaarwel gezinnetje Re:Vreemdgaan: vaarwel gezinnetje

#6574 Reactie

Anoniem

Op een paar kleine dingetjes na, mijn verhaal!!!

Pijnlijk tot in de eeuwigheid om zo vernederd te zijn . Voor mij hoeft het even niet meer, ben blij dat jij zo positief in het leven staat, maar mij lukt het niet en misschien wil ik het ergens ook niet. Hij was vanaf jongs af aan mijn grote liefde en hij heeft ons zo willens en wetens pijn gedaan, toont geen berouw en leeft vrolijk verder, en nee hij komt zichzelf niet tegen zoals iedereen dat tegen me zei. Hij is verlost van zijn lasten (kinderen en ik) nu kan hij alles doen zonder dat ik hem daarin belemmer of controleer.
    Waarom worden dat soort mannen geboren en verdienen ze een plek op deze wereld en wat stom van mij dat ik 25 jaar van mijn leven aan hem vergooit heb.
    Ben er klaar mee. Maak mijn taak hier op aarde af en dan dan toedeledokie. Als dit de reden is dat ik geboren ben , had ik beter niet geboren kunnen worden. Gelukkig kan je zelf nog een keuze maken hoe het eindigt, maar ohohoh wat ben ik een stom dom naïef wezen geweest.