Re:Uit elkaar gegroeid en dan…

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Uit elkaar gegroeid en dan… Re:Uit elkaar gegroeid en dan…

#6421 Reactie

Anoniem

ik herken deze situatie helemaal. ik worstel gigantisch met mijn gevoelens op dit moment. in dit geval ben ik diegene die ontrouw is en er komen nu gevoelens bij spelen van beide kanten uit. we willen er op dit moment beide alleen niks mee doen omdat we beide nog een thuissituatie hebben en we eerst een eigen plekje willen. we willen niet plannen en in de toekomst kijken. alleen even genieten van dit moment en we kijken wel waar het schip uiteindelijk strand. nu worstel ik gigantisch met mijn gevoel om bij mijn huidige partner weg te gaan. we zijn ruim 11 jaar samen. ik ben zo bang voor het onbekende en de nieuwe financiele situatie. moet ik dingen op gaan geven wat mij lief is om mijn huidige geluk maar kunnen te vinden. of lever ik iets in op mijn geluk en worstel maar wat aan met mijn huidige partner omdat het zo vertrouwd is. het is verschrikkelijk moeilijk…….. momenteel hebben mijn huidige partner en ik een time out en woon ik op mezelf. k mis hem niet, maar vind het wel fijn als hij belt. al deze gedachtes maken mij knettergek en ik hoop voor mijzelf dat ik snel tot een besluit kan komen. ik wil niet gaan scheiden voor mijn minnaar, ik wil geluk,