Re:Na meer dan een jaar er nog steeds geen niet overheen 2014-07-07T09:29:08+00:00

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Na meer dan een jaar er nog steeds geen niet overheen Re:Na meer dan een jaar er nog steeds geen niet overheen

Anoniem
    Post count: 0

Oeps, ik schrik van het berichtje hierboven….. Get a life????? Stel je niet aan????? Wie moet zich niet aanstellen?
    @Broken, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Maar ik zou wel willen weten of het mijn kind is! Dat blijft toch aan je vreten? Ik zit nu zelf net in de situatie dat ik er achter ben gekomen dat ik word bedrogen door mijn man. We zijn dit jaar 10 jaar getrouwd, 2 kinderen. Het ging al langer niet `goed` in onze relatie; dat gevoel had hij tenminste. Dat was het enige waar hij uiteindelijk open over was! Na deze bekentenis kwam ik er zelf achter dat hij een ander had. Eerst zou het alleen geweest zijn dat ze uit eten waren geweest, maar later bekende hij ook gezoend te hebben en nadat ik condooms vond en er specifiek naar vroeg kwam er uit dat hij ook met haar (ook getrouwd en twee kinderen!!!! en zijn baas!!!!) naar bed was geweest. Oooooh en ook niet maar 1 x!!!! G-dverd-mme wat was ik laaiend!
    Ik zit ook in een enorme tweestrijd; wil ik verder met iemand die in staat is om een ander zo te bedriegen, voor te liegen, respectloos te behandelen? Ook al gaat het niet goed in een relatie, dit doe je niet. Praat er eerst over, beeindig de relatie, doe iets, maar dit……..
    Anderen zeggen tegen je, ik had hem het huis uitgegooid! Toch met twee kinderen doe je dat niet zomaar! Niet om de kinderen, maar je wilt ze er niet meteen bij betrekken! Onzekerheid, wat gaat er gebueren als je uit elkaar gaat; financieel, kinderen, etc. Wil ik er nog voor knokken? Mijn man zegt keihard tegen me dat hij er geen spijt van heeft, wel dat hij me zoveel pijn doet….. Ja duhhhuh. Hij weet niet wat hij nu verder wil; met mij, alleen of met haar? Als ik al verder wil is mijn grote vraag:
    hoe kan ik dit in godsnaam een plekje geven?
    hoe krijg ik dat vertrouwen weer een beetje terug?
    blijf ik bij intiem contact niet denken….deeed hij dit ook met haar?
    Als ik in mijn vingers kon knippen, zat ik alleen met mijn lieve kids in mijn huisje hier en zoekt hij het maar uit! Dit verdien ik niet.
    Toch gaan we therapie proberen. Nou ja, ik vond dat hij eerst alleen moest gaan. Hoe kan je in therapie samen als je beiden een ander doel voor ogen hebt? Ik werken aan het herstel van de relatie en hij om er achter te komen wat hij wil? Dat kan toch niet? Dus nu gaat hij eerst alleen.

@Jes80, wat kan ik me voorstellen dat je haar berichtjes hebt gestuurd! Dat zou ik ook zó ontzettend graag doen! Een kaart met daarop……
    bedankt! Bedankt voor het kapot maken van twee gezinnen en 4 kindjes ongelukkig maken! Misschien kan je me helpen… Als jullie zo volwassen waren om deze actie te ondernemen misschien kan je me dan ook vertellen hoe ik mijn kindjes ga vertellen dat papa misschien niet meer bij ons blijft wonen?
    Ik snap heel goed dat je de ander ook wilt laten weten hoe je erover denkt! Of het altijd slim is, is wat anders…..maar kom op zeg!

Het lijkt allemaal 1 boze droom…..