Re:Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help!

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help! Re:Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help!

#6768 Reactie

Anoniem

Ik wil met jullie delen dat ik sinds 3 weken op de hoogte ben van het feit dat mijn vrouw is vreemd gegaan met mijn zgn. beste vriend….ik kreeg dit te horen de dag nadat ik mijn werkgever had verteld dat ik op zoek ga naar een andere baan. Uiteraard wist mijn vrouw al lang dat ik het niet naar mijn zin had op mijn werk vandaar dit besluit ondanks de moeilijke economie. 3 kinderen waarvan 2 in de puberteit en 1 beginnend. Veel herkenbaar over wat jullie delen alleen zit ik met meerdere situaties; mijn vrouw die na 14 jaar ‘goed’ huwelijk vreemd gaat, een vriendschap die niet bestond en een werkgever die ondanks alle begrip de nodige druk uitoefent om mij er uit te krijgen terwijl ik nog geen andere baan heb. Voel me hopeloos en ben door de huisarts voor 2 weken arbeids ongeschikt verklaart. Alle tips zijn welkom hoe met bovenstaande om te gaan. ‘hopeloos’