Re:Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help! 2014-07-04T16:47:31+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help! Re:Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help!

Anoniem
    Post count: 0

Hallo gebroken hart,

Ik weet precies wat je doormaakt, ik ben er een jaar geleden ook achter gekomen dat mijn vent (20 jaar relatie) me bedroog. Op het moment dat ik hem er mee confronteerde heeft hij het wel meteen toegegeven dus in die zin heeft hij niet glashard gelogen maar het ging allemaal stiekem en achter mijn rug om dus het vertrouwen hier is ook compleet weg. Ik ben nog wel bij hem, we hebben ook twee kleine kinderen maar het is nog steeds iedere dag moeilijk. Voor een buitenstaander is dit niet te begrijpen, er wordt al snel gedacht van je blijft dus accepteer het maar maar heel de situatie zit veel moeilijker in elkaar. Als wij geen kinderen hadden gehad ( had mijn man wellicht ook niet voor mij gekozen)was ik allang weggeweest maar dat is niet, mijn man gaf al meteen aan met mij verder te willen dus heb ik toch naar de kinderen een schuldgevoel als ik het bijltje er bij neer gooi en wil scheiden, moet ik het toch niet proberen, zou het toch niet beter worden na verloop van tijd?! Waarom heeft hij het gedaan, natuurlijk sluipt er sleur in een lange relatie, natuurlijk loop je aan elkaar voorbij maar er kunnen ook dingen besproken worden alvorens je meteen ergens in te storten. Ik heb dit nooit gewild en mijn man achteraf ook niet maar we zullen er mee moeten dealen n dat is verdomd moeilijk. Het lijkt in onze situatie ook wel alsof er geen verbetering in zit dus hoe lang dat vol te houden is is maar de vraag! Van de andere kant, ik kan vandaag weg maar ook nog altijd volgende week dus we hoeven niets te overhaasten en kunnen een weloverwogen beslissing nemen. Ik zou willen dat ik je een beter verhaal kon vertellen maar het heeft in ieder geval tijd nodig en je ondergaat een soort rouwproces, je neemt afscheid van wat er was ( wat je dacht dat er was) en zult het moeten doen met hetgeen het nu is. Wat de voorganger beschreef dit is goed als je zo in een relatie zit maar als je er van uitgaat dat je onvoorwaardelijk voor elkaar gaat valt zoiets rauw op je dak. Ik heb wel het idee dat mannen er soms net iets gemakkelijker mee om kunnen gaan dan vrouwen dus dat wens ik je toe. Heel veel sterkte!!