Re:Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help!

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help! Re:Na 20 jaar een gebroken hart! Wat nu? Help!

#6762 Reactie

Anoniem

Nondeju,man!!
    Het lijkt bijna of ik mijn eigen verhaal aan het lezen ben! Gisteren morgen erachtergekomen dat mijn vrouw vreemd gaat!
    Nu bijna een jaar, ze zegt dat ze het maar 2x gedaan hebben.
    Ik ken ze nu bijna 18 jaar ( waarvan 15 getrouwd), ook 2 kinderen,eigen huis etc.
    Bij haar was het een medecursist op een cursus in Nijmegen.(zegt ze)ik heb mijn twijfels hierover en ben bang dat het iemand is die ik ken !
    Gisterenmorgen ook toevallig op haar GSM gekeken bij whatsapp en jawel hoor de meest geile verhalen naar elkaar toe gestuurd,ook ik zakte door de grond en heb haar ook uit bed gehaald en uit gemaakt voor alles wat niet mooi is.
    Nu zegt ze dat ze gruwelijk veel spijt heeft en met mij verder wil,en er alles aan wil doen om ” ons” huwelijk nog te laten slagen.
    Maarja, het vertrouwen is kompleet weg en ik zit gruwelijk in tweestrijd met mezelf.
    Aan de ene kant wil ik haar hetzelfde gevoel geven als ze mij nu heeftgegeven (wat schiet ik daar mee op ?)
    Aan de andere kant ,dan heb ik niks meer.huis verkopen, kinderen om de week zien,weer van vooraf aan beginnen,nieuwe relatie opbouwen!!
    Ben nu 42 jaar, zit daar nu niet echt op te wachten maar ik weet het ook niet meer.
    Het is ook pas 1 dag geleden nu, ben nog steeds gruwelijk kwaad op haar en kan ook niet helder denken.
    Ook ik moet er nu niiet aan denken om ooit nog sex met haar te hebben of ooit nog intiem te zijn of zelfs ook maar te kussen !!!!!
    Laat ze nu eerst maar eens de waarheid vertellen en de hele waarheid anders komt het vertrouwen nooit meer terug.
    Maar waarom zou ik er nog energie insteken, alleen om het vertrouwde niet te verliezen???
    Zoals je ziet ook ik weet het niet, maar je bent niet de enige.
    Succes met het verwerken !!!!
    Een lotgenoot.