Re:mis op stage

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen .. Re:mis op stage

#6558 Reactie

Anoniem

beste gast,
    heel erg bedankt voor je reactie. alleen al een reactie krijgen geeft het gevoel dat je er net iets minder alleen voor staat, ook al is het natuurlijk mijn probleem.
    dit is me al eens eerder voorgevallen 4 jaar geleden en toen heb ik het ook eerst verzwegen, maar daarna toch uitgemaakt zonder het te vertellen, omdat ik het idee had dat ik niet genoeg van hem hield als ik zo iets deed. ik heb daar uiteindelijk best lang mee gezeten, omdat dat ook een goede relatie was. Ik voel mezelf nu dus vooral stom dat ik het weer zo ver heb laten komen, maar ik denk echt dat dat ook is omdat ik mijn vrijheid mis. ik denk dat het goed voor me is om even op eigen benen te staan, maar ik ben bang dat ik toch uiteindelijk weer te snel in een relatie beland, omdat ik het gevoel van iemand bij me hebben zal missen. en dan heb ik uiteindelijk deze relatie opgegeven om toch weer in een andere terecht te komen. wat natuurlijk ook heel moeilijk is voor hem, want ik heb vrij snel weer een ander.
    maar als ik het niet probeer weet ik ook niks natuurlijk. alleen, wat is vrijheid nou? wat als dit wel een goede relatie is? ik kan natuurlijk ook eerst kijken hoe het gaat, maar het probleem is dat ik er nu mee zit en pas half juli weer definitief naar huis ga.
    dit weekeind uitmaken lijkt me sowieso niet handig want ik moet na een paar dagen al weer terug en dat zou te heftig zijn. maar ik weet niet of ik zomaar kan doen of er niks aan de hand is. Hij zal me wel enorm gemist hebben en me overladen met kusjes en knuffels en me de hele nacht niet meer los laten. maar het probleem is dat we dan niet thuis zijn, maar bij familie op bezoek omdat we de verjaardag van mijn vader gaan vieren. dus als ik het vrijdag al uit maak dan zit hij zaterdag op die verjaardag of moet dan nog terug rijden.(van friesland naar zeeland!!). het beste zou dus zijn om het nog niet te vertellen dit weekeind, dus zal ik moeten hopen dat ik me niet gek gedraag..