Re:mijn vrouw gaat vreemd

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen mijn vrouw gaat vreemd Re:mijn vrouw gaat vreemd

#6841 Reactie

Anoniem

Beste Robby,

In de eerste plaats vind ik dit erg vervelend voor je. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen.

In je verhaal vallen me twee dingen op.
    1. Je vrouw ervaart een tekort aan affectie, maar jij bent het daar niet mee eens. De zin daarna is echter de volgende:
    “Welliswaar had ik minder tijd voor haar en kwam ik eigenlijk alleen maar naar huis voor eten, kleren, knuffels en sex, dit kan toch geen vrijgave zijn voor hetgeen ze gedaan heeft ?”
    Het is geen excuus voor wat ze gedaan heeft, maar daar blijkt toch wel uit dat haar gevoel (tekort aan aandacht/affectie) niet helemaal onterecht is. Misschien zou je hier toch eens iets aan kunnen doen als je je relatie wilt redden.
    2. Je stelt heel simpel dat zij alles moet doen om het goed te maken en dat jij haar moet vergeven en dat alles dan weer koek en ei is. Dat lijkt me iets te simpel gedacht. Neem je relatie eens goed onder de loep en kijk wat er goed en fout ging bij jullie allebei. Probeer vervolgens iets te doen met de knelpunten in je relatie. Je zult allebei moeten investeren in je relatie. Ik denk niet dat er veel opgelost wordt als enkel je vrouw door het stof gaat en jij haar vergeeft.