Re:Ik ga vreemd!

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Ik ga vreemd! Re:Ik ga vreemd!

#6589 Reactie

Anoniem

zo volgens mij word er hier niet meer zoveel gepost pfff errug jammer hoor

En houden van kan wel genoeg zijn maar dan mis je iets anders SEX SPANNING LIEFDE AANDACHT??

Ik ben in onze relatie diegene die vreemd gaat en ja ook heel gelukkig met mijn man maar de sex is sober en moet zeggen onze relatie is eigenlijk wel saai. We zijn allebei prettig gestoord en hebben veel lol hoor maar toch mis ik iets. Op het schoolplein was ik al een tijdje met een jongere man aan het praten en gewoon gezellig, keertje bij mij koffie en nog nix aan de hand. Toen via het ooo zo beroemde facebook aan de praat geraakt over zijn problemen met zijn ex en voor het gemak telefoon nummers uit gewisseld. Het begon met een geintje van zijn kant en ik hapte 🙂 Eerst via het whatsappen een soort telefoon sex en toen het verlangen om elkaar echt te behagen, van beide kanten. hij en ik….. En jawel de maandag erop .. mijn man naar het werk, de kids allemaal op school en een sexdate. De vonken vlogen eraf en het was heerlijk, met het gevolg we willen meeeeer. Het probleem is dat ik hem echt heel leuk vind maar ik hou ook van mijn man. Ik ben dus heel hebberig en wil allebei. Ik kan ook niet wachten tot de volgende keer dat we weer de mogelijkheid hebben om sex te hebben. Ik voel me mega aangetrokken tot hem en het klikt gewoon, hij hoeft geen relatie en niemand hoeft van hem ook te weten dat wij “iets”hebben. Hij is 29 en ik 39. Ik voel me raar genoeg totaal niet schuldig tegenover mijn man maar ben wel bang m kwijt te raken omdat er altijd een kans is dat we ooit betrapt worden .
    Zo he wat voelt het goed om dit een keer zo op te schrijven .