Re:Hoe stop je met vreemdgaan?

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Hoe stop je met vreemdgaan? Re:Hoe stop je met vreemdgaan?

#6498 Reactie

Anoniem

Hallo Boris,

Ik zal wel veel jonger dan jou zijn maar kan je toch wel wat vertellen. Ik heb een paar jaar een hele lieve en zorgzame vriend. Hij zal alles voor me doen en ik dacht dat ik hem ook alles kon geven. Toen ik een keer op vakantie ben geweest, ben ik daar vreemdgegaan met een vakantie liefde. Ik kreeg er een heel nieuwe gevoel by en wou dit vaker voelen. Zo ontstond myn affaire met een collega die 8 maanden heeft geduurd. We waren elk weekend samen en hadden het zo naar onze zin. Maar myn relatie leed er heel erg onder. Myn vriend had zijn vermoedens en ik was elke dag chagerijnig! Toen heb ik besloten om er een punt achter te zetten. Ik vind het nog moeilijk om myn collega in zijn ogen te kijken want ik weet dat die het er erg moeilijk mee heeft . Maar het heeft myn relatie wel goed gedaan. Ik ben er veel beter uitgekomen! Het verpest je relatie echt, als je verliefd word op je minnaar. Mocht dit niet het geval zijn en is het alleen maar lust dan zie ik er het kwaad niet van in