Re:Help! 2014-07-07T09:38:40+00:00
Anoniem
    Post count: 0

Hoi, ik lees je berichtje en hoop dat het niet te laat is! Ik herken je verhaal heel erg alleen heeft mij die ander toch voor zijn huwelijk gekozen, voor de kinderen! Ik mis hem nog elke dag. Het is nu 8 maanden geleden dat we het hebben “uitgemaakt”. Mijn man en zijn vrouw zijn erachter gekomen en dat was het einde van onze heerlijke tijd samen. Hij is voor mij ook mijn soulmate en er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem denk. Ik ben nog bij mijn man maar heb eigenlijk geen gevoelens meer voor hem, al heel lang niet meer. Eigenlijk al voordat die ander en ik verliefd werden.

Je moet je absoluut niet laten leiden door wat andere denken. Als je echt niet meer van je man houdt en alleen maar bij X wil zijn geef daar dan aan toe. je kan dit niet lang volhouden. Je hart en je hoofd zijn in strijd en geloof me, ik weet hoe dat voelt. Het is verscheurend!! Ik heb geen keus maar jij wel. X wil met jou verder en jij met hem, waar wacht je nog op! Je leeft maar een keer. Voor je man is het zo ook niet eerlijk en je leeft in een leugen. Vertel hem wat je voelt en wat je wil. Tuurlijk zal het heel veel pijn en verdriet veroorzaken en zullen er mensen zijn die het niet snappen en je veroordelen maar het is JOU leven!!! SCHIJT aan die andere meningen. Je ouders zullen vanzelf zien dat je weer gelukkig wordt en dat is wat iedere ouder wil voor zijn kinderen toch? Ik weet niet of je zelf kinderen hebt maar voor hun moet je het ook niet laten. Ze komen er wel weer overheen. Zij hebben meer aan een gelukkige moeder. Ik weet het hoor, is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb zelf ook twee kids!

Nou, meid, heel veel sterkte en laat me weten hoe het met je gaat. Je bent echt niet alleen hierin.

Liefs G.