Re:Ging mijn man vreemd?? 2014-07-07T09:34:34+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Ging mijn man vreemd?? Re:Ging mijn man vreemd??

Anoniem
    Post count: 0

Hoi Clueless,
    moeilijk, maar ik zou hem er nòg een keer eerlijk naar vragen. Dat dit soort meldingen ook niet zomaar uit de lucht komen vallen. Luister ècht naar je onderbuikgvoel. Je man zal zich er toch miss ook wel voor schamen en niet durven vertellen….. Je oinderbuikgevoel heeft het vaak bij het rechte eind!!
    Ben er zelf ook sinds een maand achter dat ik door mijn man een aantal maanden al ben bedrogen. Vreselijk! Laaiend ben ik. Zo respectloos, zo vernederend…..
    Hij vertelde het ook niet hoor! In eerste instantie was t een afspraakje….later was er ineens ook gezoend….maar meer niet! Zei hij….
    Totdat ik gewoon heel aso ging snuffelen in z’n portemonnee en condooms vond. Hoe dom kun je zijn???
    Weer gevraagd, maar nee die had hij daar altijd al in zitten????????
    Volgende dag recht op de man af gevraagd, omdat ik wéér achter iets kwam waarbij een fles massage-olie betrokken was…..toen nog geen antwoord, maar ik wist genoeg!!! Ja dus. Toen p[as gaf hij het toe. Hij zegt nu dat t “maar” 2x was. 2 x te veel dus!!!! Nu nog zit ik met vragen en weet ik ( ik voel dat) dat hij niet eerlijk is. Ik weet bv nog steeds niet vanaf wanneer het nou echt speelt. We wilden in therapie……. hij is nu eerst zelf. Hij weet niet of hij uberhaupt verder wil met mij, met haar of alleen. Ik zeg dan ga je eerst maar eens alleen. Maar ik voel dat we nu al zo uit elkaar aan t groeien zijn. Heb totaal geen vertrouwen meer en vraag me af hoe dat ooit goed kan komen? Wil ik daar wel energie in steken. Als ik hem zie walg ik bijna! Dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb ook twee kindjes wat het nog eens extra moeilijk maakt.
    Volg echt je gevoel en ga anders gewoon op onderzoek uit!
    Niemand verdient dit!!!!!
    Heel veel sterkte en wijsheid!
    Leeuw