Re:bedrogen door mijn partner

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen bedrogen door mijn partner Re:bedrogen door mijn partner

#6804 Reactie

Anoniem

Met de beste wil van de wereld begrijp ik écht niet waarom mensen elkaar bedriegen. Je richt er zòveel ellende mee aan, vooral emotioneel, ik kan het echt niet vatten. Ik ben zelf na een relatie van 14 jaar bedrogen geweest door wat de man van mijn dromen was, hij was mijn alles, we hadden een hele goede relatie (vond hij ook). Ik ontdekte het, oh cliché, door berichtjes in zijn gsm, hij was me al een half jaar aan het bedriegen. Nòòit had ik dit verwacht dus ik had het ook niet zien aankomen dus ik was geschokt. Ik vertrouwde hem geen 100 maar 500 %, zéker was ik er van dat hij dat nooit zou doen. Ik hield zo ontzettend veel van hem, met hem wou ik oud worden. We zijn nu 7 maanden verder maar de pijn blijft snijden door merg en been. We zijn ook al even lang in therapie (elk apart) en het helpt wel dat je erover kan praten met een professioneel iemand. Hij heeft er veel spijt van en zou de klok willen terugdraaien als hij kon maar ik vrees dat het nooit meer goed zal komen, er is téveel gebeurd. We zien elkaar nog vaak omdat we samen werken (we zijn zelfstandigen) wat het natuurlijk nog pijnlijker maakt.