Re:angsten na vreemdgaan partner

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen angsten na vreemdgaan partner Re:angsten na vreemdgaan partner

#6365 Reactie

Anoniem

ik ben er doordat mijn vriendin het niet meer voor zich kon houden en wegrende voor de problemen(die we konden overbruggen) achter gekomen. Dit probleem wist ze van haar zelf maar ze heeft nu een enorme slipper gemaakt emt haar beste vriend. Zij drong erop aan en hij kent1 haar verdomd goed…naar was lang vrijgezel bla bla…en dat moet dit goed keuren?! Hij kon het niet afwijzen zelfs niet uit respect voor mij en ons gezin die even een turbulente tijd doorgaan… invloeden van buitenaf.. Prima..maar die vriend zou ook een vriend van mij zijn? helaas was de ze zo wild dat de condoom is afgeschoten en nu is ze nog zwanger ook en het is echt niet van mij. Op dit moment sus ik alles maar voor onze zoon en wil eruit komen. Maar ben bang als ik mezelf verlies dan mijn dochtertje van2 jaar dan ook een moeder verliesd door gekke streek omdat ze echt in het nauw zit. Begrip voor mij heb ik nog niet echt gevoeld…ze bgrijpt me wel..maar verteld het erg koel . ik wil een keer barsten. Het voelt echt alsof we er sterker op worden. maar moest dit nou echt. Wanneer ze niet zwanger was geweest had ze het niet verteld of veel alter of was zelf bij hem gaan wonen en was dan na een half jaar echt ongelukkig. ze beseft wat ik voor haar beteken en zij voor mij maar wel triest dat daar een zwangerschap voor bij te pas moet komen
    kan ik nog wel sex met haar hebben?
    waar in huis is het gebeurd? wil ik dit weten wat gaat dit doen?
    komt dit later je dochtertje te weten?
    kan je de beste vriend nog in de ogen aankijken…hij is deel van haar leven?
    wat mag ik eisen?
    hoe kan ik verdriet kwijt raken? mannelijke trots terug, onzekerheid weg
    waarom wil ik er ondanks dit toch voorgaan…en geloof ik zo snel haar woorden na lange goede gesprekken…serieus goede gesprekken!
    Delen gaat niet, dan zal iedereen haar en mij en ons dochtertje altijd daarop aankijken..verhalen veranderen snel..Zij kan het delen met die ‘vriend’, maar ze zal nooit begrijpen wat ik voel(voelde, probeer het weg te stoppen) en lijkt dit niet te beseffen. Nu eerst haar zelf op een rijtje…dan keuze maken…en dan…vechten voor ons gezin want het was top…maar ze wilde naar een droomwereld die niet bestaat.. of kan bestaan..(te veel soaps gekeken). Je kan en wil je leven nog zo mooi maken maar je moet wel in de realiteit blijven en helaas zijn er grenzen hoewel je elkaar zo gelukkig mogelijk wilt maken kan dit niet altijd…financieel etc… etc..